Speltips
Kul, finns det till PS2 ?. Köper mycket begagnat, finns en butik här i Götet som heter EB Games som är seriösa.luppg skrev:Jo, det är riktigt bra, speciellt för den lilla peng det kostar... ett annat spel att testa om man gillar action lir är Twisted Metal Black, finns tyvärr inte att köpa nytt längre, men i nån bra butik som har beg-spel så kan man ju kanske fynda det...Dave skrev:Har spelat Black, grymt bra spel, rekommenderar den varmt!!
MVH// Dave
MVH// Dave
CTC EcoAir 406 + CTC EcoZenith i250/L install.17-10-10
10 m. skorsten
Hus byggt-31 130kvm boyta+120 biyta
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
Jo, jag har det själv till PS2, köpte det på tradera.com där kan man fynda rätt mycket när det gäller spel, men som sagt Twisted Metal Black kan jag verkligen rekomendera som multiplayer spel, det finns dock en online only version och då kan man endast spela online och det suger ju...Dave skrev:Kul, finns det till PS2 ?. Köper mycket begagnat, finns en butik här i Götet som heter EB Games som är seriösa.luppg skrev:Jo, det är riktigt bra, speciellt för den lilla peng det kostar... ett annat spel att testa om man gillar action lir är Twisted Metal Black, finns tyvärr inte att köpa nytt längre, men i nån bra butik som har beg-spel så kan man ju kanske fynda det...Dave skrev:Har spelat Black, grymt bra spel, rekommenderar den varmt!!
MVH// Dave
MVH// Dave
Värmebaronen Pellmax CU / Viking Bio 200 - Maj 2015
Tidigare: Gustavsberg VP 915 -73 / Ecotec A3 15Kw -98
Värmer upp 198Kvm i 23 grader + 140Kvm garage/verkstad i 18 grader
Det är ju sjukt roligt det spelet, den som inte testat det borde testa det... en nackdel är bara att man blir fast och håller på tills man får träningsvärkIcecap skrev:Jag (och barnen) har mycket roligt med "Rayman Raving Rabbits" på våran Wii.

Jo den är inte dum, det finns rätt många sjuka saker senare i spelet också, som t ex när man ska lyssna på kaninerna som sjunger i kör och smiska den som sjunger falsktIcecap skrev:Jo, helt rätt. Själv tycker jag att det roligaste delen är att kasta kossan...

Jag gillar att skjutaluppg skrev:Jo den är inte dum, det finns rätt många sjuka saker senare i spelet också, som t ex när man ska lyssna på kaninerna som sjunger i kör och smiska den som sjunger falsktIcecap skrev:Jo, helt rätt. Själv tycker jag att det roligaste delen är att kasta kossan...

MVH//Dave
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
Ok, tack så mycket, skall kolla om den finns idagluppg skrev:Jo, jag har det själv till PS2, köpte det på tradera.com där kan man fynda rätt mycket när det gäller spel, men som sagt Twisted Metal Black kan jag verkligen rekomendera som multiplayer spel, det finns dock en online only version och då kan man endast spela online och det suger ju...Dave skrev:Kul, finns det till PS2 ?. Köper mycket begagnat, finns en butik här i Götet som heter EB Games som är seriösa.luppg skrev: Jo, det är riktigt bra, speciellt för den lilla peng det kostar... ett annat spel att testa om man gillar action lir är Twisted Metal Black, finns tyvärr inte att köpa nytt längre, men i nån bra butik som har beg-spel så kan man ju kanske fynda det...
MVH// Dave

MVH//Dave
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
Nej.. kossan går inte att skjuta, men det är rätt gott om kaniner man kan skjuta påDave skrev:Jag gillar att skjutaluppg skrev:Jo den är inte dum, det finns rätt många sjuka saker senare i spelet också, som t ex när man ska lyssna på kaninerna som sjunger i kör och smiska den som sjunger falsktIcecap skrev:Jo, helt rätt. Själv tycker jag att det roligaste delen är att kasta kossan..., går det att skjuta kossan...
![]()
MVH//Dave

Battlefield 2 är ju en klassiker om man verkligen gillar att skjuta....
Har ju några år på nacken men det gör ju att det inte kostar skjortan att köpa in, samt att man behöver inte det senaste grafikkortet till det heller.
Jag har fått timmar att verka som sekunder när jag lirar online...

Har ju några år på nacken men det gör ju att det inte kostar skjortan att köpa in, samt att man behöver inte det senaste grafikkortet till det heller.

CtC 265B -74 Ulma 2000 i oljedelen matad från Mafa mini
Japp, håller med att den är en klassiker, call of duty spelen är de flesta också vanebildande, timmarna går snabbare än vad man tror...frugan undrar vad som är så kul...kegu skrev:Battlefield 2 är ju en klassiker om man verkligen gillar att skjuta....![]()
MVH//Dave
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring
10 m. skorsten
2 vuxna+ 1 tonåring