"Jag funderar på att skaffa en ny pelletsbrännare efter den här eldningssäsongen och Eurofire framstår som ett av alternativen, men det är en sak jag funderar på: Kod för tillträde till Avancerat/Servicemeny. Är detta en kod som är unik för varje brännare eller är den satt till en neutral kod som kan ändras eller är det som med bilradior: En kod som räknas fram med en algoritm? Svaret jag får avgör om jag kommer köpa denna brännare eftersom jag ogillar starkt att stängas ute från delar av produkter jag köper och betalar dyrt för. Får jag inget svar alls, stryker jag Eurofire från kandidatlistan.
Mvh
//Bergatorparen"
- jag använde mitt eget riktiga namn i mejlet.
Jag kanske tar hårt i, men tar jag i för hårt? Eller bör vi vara lite tuffa mot företag som vill länka oss fast vid ÅF och dennes servicetekniker som kanske eller kanske inte vet vad de håller på med? Jag kanske spenderat för mycket tid här inne för mitt förtroende för pelletsbranschen är mycket tunnt.
