Tändelement???

Övrig diskussion i de allmänna forumen.
Skriv svar
Tobad
Frö
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 01 feb, 2006 20:53

Tändelement???

Inlägg av Tobad »

Hej
Är det någon vet var man kan beställa tändelement på nätet?
Har någon haft problem med dem till eurofires brännare? Jag bytte för ett
år sen och nu tror jag att det är dacks igen. Jordfelsbrytaaren löser ut i huset och jag vet att kommer från brännaren. Beläggningen på tändelement är bortbrännt. Kan det bli överslag där?
Någon som har erfarenhet av detta får gärna höra av sig.
Olov
Ungskog
Inlägg: 11
Blev medlem: sön 10 jul, 2005 23:07

Javisst

Inlägg av Olov »

Du kan beställa på baxi.se brukar, verkar var snabba i leveransen, var det i alla fall när jag beställde ett tändelement. Fick det efter 1 eller 2 dagar kommer inte i håg det.
tr5
Prima virke
Inlägg: 42
Blev medlem: tor 13 jan, 2005 12:14
Ort: Lund

Inlägg av tr5 »

Min jordfelsbrytare började lösa ut lite då och då. Tog ett tag innan jag lokaliserade det till pannan. Den löste nämligen inte direkt efter återställning. Tändelementet visade sig vara genombränt med ett ca 5mm hål.
När jag köpte brännaren ingick ett reservtändelement och efter byte har jordfelsbrytaren inte haft några synpunkter.
svinevik
Gallringsobjekt
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 22 nov, 2004 00:02

Inlägg av svinevik »

Blocket Sök "pelletsbrännare" så ser man annonser tbr.
Mikael72
Späd planta
Inlägg: 6
Blev medlem: tor 10 feb, 2011 19:09

Re: Tändelement???

Inlägg av Mikael72 »

http://www.blocket.se/vi/39184461.htm

Hm, är inte detta lite väl mycket reklam. Detta är 1 av 4 EXAKT likadana inlägg som du har gjort strax efter det att Blocket annonsen lades upp på blocket. Annonser och erbjudande har ett eget ställe där det skall placeras. Skriv dessutom gärna lite mer än att "bara" hänvisa till en annons..... / Roli moderator
Skriv svar