Sotning!!!

Övrig diskussion i de allmänna forumen.
Robert Pernetun
Gallringsobjekt
Inlägg: 27
Blev medlem: tis 07 mar, 2006 22:23
Ort: 2006-03-29
Kontakt:

Re: Sista rapporten

Inlägg av Robert Pernetun »

Stugsittaren skrev: Det låter som du bor i Småland eftersom du får den uppvaktningen. :) Hoppas du skriver hur det fungerar nu. (När du väl har något att skriva om.)
Hej,

Nej då jag bor i Skåne faktiskt. Men då jag mailat samt ring dem och beskrivit problemen samt att de pratat med installatörs firman och därmed kanske insett att de är några klåpar plus att de inte vill ha dålig publicitet så fixa de biff hos mig.

Skall jag vara riktigt ärlig så ser det mycket bättre ut nu. Innan tog det som sagt 3 dagar sen var inspektionsglaset svart nu 1 vecka senare är det lika rent å fint som vid rengörningen. Visst pannan går inte lika mycket men även lågan ser bättre ut (inte lika mörk) samt att röken är vitare och mer genomskinlig än den lite gråa tidigare. Så nu återstår det bara att se...
Men jag lovar att återkomma med mer info.
Pellets4ever
xabre
Entusiast!
Inlägg: 142
Blev medlem: mån 16 jan, 2006 12:31
Ort: Limhamn

Inlägg av xabre »

Fint! ... vi är nog en del som bevakar utvecklingen på deras panna. Bor själv i Skåne (Limhamn) men kan inte säga att kundservicen är något att skryta om. Bl a pekar CTC ut en mängd installatörer i Malmötrakten som överhuvudtaget inte sysslar med pellets... och de som bor 1 timme bort behagar inte röra sig denna enorma sträcka för att installera... :x
KMP Uno, PX21, Effecta EPS Sol 500, Euronom 300 VPS, Laddomat 21, Thermomatic ERA, Tigex draglucka, bulkförråd på 3.5 ton (+ 2 Morsö, 1 Andersen, 1 Aduro och en hemmagjord rocket stove)
Skriv svar