Sökningen fann 13 träffar
- sön 01 nov, 2015 16:59
- Kategori: Janfire
- Tråd: Elschema minor
- Svar: 1
- Visningar: 1304
Elschema minor
behöver hjälp Janfire minor el 4 kablar jord nolla brun svart ska svarta eller bruna kopplas till dubbeltermostaten och är det nån som ska ha ström hela tiden tex.brun eller svart
- ons 14 okt, 2015 13:15
- Kategori: Övriga fabrikat
- Tråd: EP 18 A elschema
- Svar: 2
- Visningar: 6988
EP 18 A elschema
Hej någon som har ett elschema till EP18 A
- sön 04 okt, 2015 13:38
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Koppling el Iwabo
- Svar: 2
- Visningar: 2295
Re: Koppling el Iwabo
Tack för hjälpen stegatorparn 
- mån 28 sep, 2015 06:25
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Koppling el Iwabo
- Svar: 2
- Visningar: 2295
Koppling el Iwabo
nån som vet hur man kopplar elen till Iwabo pelletsbrännaren till dubbeltermostat ingående fas utgående fas ? det kommer 4 kablar från pelletsbrännaren Jord nollan . fas + fas
http://www.eldkraft.se/produkt/dubbelte ... mplett4336
http://www.eldkraft.se/produkt/dubbelte ... mplett4336
- fre 13 feb, 2015 20:10
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
Hej har nu ett nytt problem ingen ting startar fläkten startar inte, provar man den när inte brytaren mot pannan är på fungera fläkten någon som har någon ide ? det finns ström på säkringarna ny bytt relä
- fre 16 jan, 2015 21:01
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
Tack för hjälpen nu fungera det 
- tor 15 jan, 2015 16:39
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
http://www.oemautomatic.se/Produkter/El ... 15885.html
C12
Direktcitering borttagen / Roli moderator
C12
Direktcitering borttagen / Roli moderator
- tor 15 jan, 2015 16:01
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
Hej nytt problem, var in och köpte ett relä som elektrikern sa att det skulle passa C12-a21X releco
nån som vet och isåfall hur kopplar man in det hittar ingen nolla på den
nån som vet och isåfall hur kopplar man in det hittar ingen nolla på den
- ons 14 jan, 2015 20:43
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
Jag kan inte följa kablarna med säkerhet på fotot, men det ser inte riktigt rätt ut. Om du jämför med schemat i manualen, skall reläets A1 o A2 kopplas till 5 o 6 på högra plinten (ev. via termovakt på fallröret om din brännare har en sådan). Gamla reläets 11 på schemat motsvarar 3 på nya reläet oc...
- ons 14 jan, 2015 12:19
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
jo kabeln är blå och strömförande nr 8 i vänstra plinten är ingående jord så då bliver det ju kortslutning ska se om jag kan lägga in en bild
- ons 14 jan, 2015 09:45
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
jo kabeln är blå och strömförande nr 8 i vänstra plinten är ingående jord så då bliver det ju kortslutning ska se om jag kan lägga in en bild
- tis 13 jan, 2015 23:47
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Re: Iwabo villa s
Kabel sitter på relät och er strömförande men vet ej var den ska sitta om det är på kretskortet eller någon annanstans
- tis 13 jan, 2015 22:28
- Kategori: Nibe/Iwabo
- Tråd: Iwabo villa s
- Svar: 15
- Visningar: 9920
Iwabo villa s
Hej har fått tag på en iwabo brännare som dom bytt relä på och en kabel har lossnat o vet inte var den ska sitta i bruksanvisningen finns bara beskrivningen på det gamla relä som har ut och in 11 14 a1 a2 nya A1 A2 1 2 3 4 och det är 1an som har lossnat någonstans vad som inte fungera är matarskruve...