nytt lösen till forumet

Skriv svar
magnus32
Stor entusiast!
Inlägg: 227
Blev medlem: ons 21 nov, 2007 22:43
Ort: LIDKÖPING,vinninga

nytt lösen till forumet

Inlägg av magnus32 »

hej skulle behöva utskick av nytt lösen o login så jag kommer in från min nya dator........kommer bara inn på gamla då jag inte kommer ihåg mitt lösen.....dock har jag samma mail som är reg
bio-master panna
eurofirebrännare
mafa veckoföråd
simens villa3
jan johansson
Prima virke
Inlägg: 46
Blev medlem: ons 13 feb, 2008 21:20
Ort: Härjedalen

Inlägg av jan johansson »

Kan du inte klicka på den lilla texten under som säger jag har glömt mitt lösen ord.
Så får du det mailat till dig.. :D
194 m2 Uppvärmt hus, tidigt 70 tal, 2 våningar, källare
CTC Elkombi -85. Iwabo S1X,
SveSol 750 DL(dalatanken) acumulatortank med solslinga
Sfinx 60 rör.
Bivalvent shunt med cbj styrning.
+ en helvetes massa kopparrör..
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!
Inlägg: 4183
Blev medlem: tor 28 okt, 2004 12:36
Ort: Särö / Kungsbacka

Inlägg av Roli »

Det är så som man skall göra, men med vår Admins hastighet när det gäller att svara på mejl så hinner nog hösten komma innan du får ett svar....... hemsk tanke men så är det...... :cry: :cry: :cry:
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
micke_932
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2441
Blev medlem: tis 25 okt, 2005 13:49
Ort: Halmstad

Inlägg av micke_932 »

Sprid inte ut en massa dumheter, fyll i användarnamn, epost och klicka på "glömt lösenord" så kommer ett automatiskt epost meddelande för att återaktivera kontot och där får ni också ett nytt lösenord som ni kan logga in med, sen går det bra att ändra lösenordet till vad ni vill ha.
En Roslagsbrännare och en Nibe City, finns placerad i län N (Halmstad)
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!
Inlägg: 4183
Blev medlem: tor 28 okt, 2004 12:36
Ort: Särö / Kungsbacka

Inlägg av Roli »

Se där, verkar som jag är ute på "djupt vatten". :oops:
När jag hade problem med mitt lösenord för några år sedan så var det endast admin som kunde "fixade" det hela........

Och han har ju inte varit speciellt aktiv på den sista tiden :( :( :(
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
senmathal
Entusiast!
Inlägg: 130
Blev medlem: tor 12 mar, 2009 17:31

Inlägg av senmathal »

Jag lyckades inte logga in efter en tids inaktivitet. Funktionen att få lösenordet till e-posten fungerade inte heller. Då skickade jag ett mail till admin och det var fixat inom ett dygn. Detta hände för ungefär en månad sedan.

/Mats
Camar V 33 med pelletsuttag på sidan. tre 500 l acktankar varav en med förrådsberedare. Ackvavarm tappvattenautomat plus el vvb. Viking Bio, E-kontroll brännarstyrning TK1B. Eldar mestadels ved. Drömmer om vacuumrör på taket.

/Mats
micke_932
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2441
Blev medlem: tis 25 okt, 2005 13:49
Ort: Halmstad

Inlägg av micke_932 »

Den fungerade igår i alla fall, jag testade.
En Roslagsbrännare och en Nibe City, finns placerad i län N (Halmstad)
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.
senmathal
Entusiast!
Inlägg: 130
Blev medlem: tor 12 mar, 2009 17:31

Inlägg av senmathal »

ja det gjorde det säkert, anledningen till att det inte funkade för mig var att epostadressen var felstavad av någon anledningen. Så det var ju inte så konstigt och inget som forumet kan skyllas för. Helt och hållet mitt eget fel :oops:

/Mats
Camar V 33 med pelletsuttag på sidan. tre 500 l acktankar varav en med förrådsberedare. Ackvavarm tappvattenautomat plus el vvb. Viking Bio, E-kontroll brännarstyrning TK1B. Eldar mestadels ved. Drömmer om vacuumrör på taket.

/Mats
Skriv svar