Kan man inte registrera sig?

Skriv svar
Andreas Hansson
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2032
Blev medlem: tor 04 nov, 2004 12:56

Kan man inte registrera sig?

Inlägg av Andreas Hansson »

Jag har blivit medlem och fick ett mail att det bara skulle registreas först innan jag kunde logga in, när det var gjort skulle man få ett nytt mail. Men det har inte kommit nåt och det går inte att logga in.
Jag kollade i listan på alla användare (jag fanns med) och ALLA som blivit medlemmar ända sen innan sommaren hade gjort 0(noll) inlägg. Det verkar konstigt tycker jag.
Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
Användarens profilbild
Micke
Skogvaktare
Inlägg: 816
Blev medlem: lör 09 okt, 2004 20:30
Ort: Skellefteå

Inlägg av Micke »

Hejsan

Tyvärr verkar det vara Admin Pelle som inte
verkar ha tid eller lust att hålla efter forumet. :roll:
Det är bara han som kan godkänna en ny medlem
+ rensa i registret på alla spam medlemmar.

Det håller inte i längden att vara ensam som sköter spakarna :?

Det är bara maila Pelle :wink: admin@pellets.net
Moderator
CTC 265 - 74
Janfire Flex-A - 02
Pellistore -04
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!
Inlägg: 4183
Blev medlem: tor 28 okt, 2004 12:36
Ort: Särö / Kungsbacka

Inlägg av Roli »

Jag har fått mejl av "blivande forummedlemar" som inte blir insläppta på forumet (=godkända).

Så det verkar som om det går lite "trögt" med insläpp av nya medlemar.

Pelle varför är det så här ?!?!?!?!?
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
ThomasLindgren
Stor entusiast!
Inlägg: 168
Blev medlem: tis 24 jan, 2006 02:51
Ort: Falerum
Kontakt:

Inlägg av ThomasLindgren »

Pelle har inte skrivit något på forumet sedan i maj så det verkar inte som han har tid eller lust att sköta detta längre.
CTC 1100 Family, VikingBio, Automix 20
Användarens profilbild
PELLE
Site Admin
Inlägg: 214
Blev medlem: mån 02 feb, 2004 16:15
Kontakt:

Inlägg av PELLE »

hej på er

thomas, jag har inte skrivit eget inlägg på länge, däremot svarat genom editering i något.

det har varit mycket nu i sommar o början av hösten. träffat en tjej, utlandsresa + en hel del annat som resulterat i att det gått extra lång tid mellan gångerna jag aktiverat medlemmar. vissa har fått vänta väldigt länge medan vissa har haft tur. i dagarna har jag dock hållt på och håller på att gå igenom alla som ännu inte blivit aktiverade och jag ska försöka hålla efter det bättre framöver igen. jag ska även ligga på o försöka få tag i Fredrik igen o se om han kan hjälpa till att uppgradera forumet till ett nytt system.
Andreas Hansson
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2032
Blev medlem: tor 04 nov, 2004 12:56

Inlägg av Andreas Hansson »

:D Bra
Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
Danne82
Energiprofet!
Inlägg: 566
Blev medlem: ons 01 nov, 2006 21:16
Ort: deleted
Kontakt:

Inlägg av Danne82 »

Tjejer före pellets :shock:
deleted
SMOKIE
Prima virke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 feb, 2006 01:15
Ort: Härnösand

Inlägg av SMOKIE »

Danne82 skrev:Tjejer före pellets :shock:
:safe: HE HE
CTC 1100 FAMILY -99 Vikingbio -05 Tigex25 +Lågeffekt
carpelux
Entusiast!
Inlägg: 147
Blev medlem: tor 22 sep, 2005 19:57
Ort: Skara

Inlägg av carpelux »

Varför inte låta någon eller några moderatorer du litar på aktivera nya användare?
Bequem 20D i en biomatic panna.
KW SID012 dragbegränsare, 7 M skorsten med 110mm insatsrör.
Användarens profilbild
PELLE
Site Admin
Inlägg: 214
Blev medlem: mån 02 feb, 2004 16:15
Kontakt:

Inlägg av PELLE »

carpelux skrev:Varför inte låta någon eller några moderatorer du litar på aktivera nya användare?
Ja, möjligheten att ge moderatorer fler rättigheter är en av huvudorsakerna till att forumet ska uppgraderas.
carpelux
Entusiast!
Inlägg: 147
Blev medlem: tor 22 sep, 2005 19:57
Ort: Skara

Inlägg av carpelux »

Det låter bra!
Bequem 20D i en biomatic panna.
KW SID012 dragbegränsare, 7 M skorsten med 110mm insatsrör.
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!
Inlägg: 4183
Blev medlem: tor 28 okt, 2004 12:36
Ort: Särö / Kungsbacka

Inlägg av Roli »

PELLE skrev:hej på er

thomas, jag har inte skrivit eget inlägg på länge, däremot svarat genom editering i något.

det har varit mycket nu i sommar o början av hösten. träffat en tjej, utlandsresa + en hel del annat som resulterat i att det gått extra lång tid mellan gångerna jag aktiverat medlemmar. vissa har fått vänta väldigt länge medan vissa har haft tur. i dagarna har jag dock hållt på och håller på att gå igenom alla som ännu inte blivit aktiverade och jag ska försöka hålla efter det bättre framöver igen. jag ska även ligga på o försöka få tag i Fredrik igen o se om han kan hjälpa till att uppgradera forumet till ett nytt system.
Pelle, Pelle, Pelle.......

Nu har det hänt igen att jag har fått mejl från blivande forummedlemmer som inte ännu har blivit "godkända" av dig........

Hur många blivande medlemmar tappar vi här i forumet på grund av förseningar ??????

Bättring från din sida omgående och/eller tillåt att fler än du får "godkänna" medlemmar annars blir vi nog inte fler........
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Skriv svar