Tjabblet om branschfolket på forumet!

tompas11
Prima virke
Inlägg: 38
Blev medlem: mån 23 apr, 2007 20:42
Ort: Västmanland
Kontakt:

Inlägg av tompas11 »

Självfallet ska branschfolk få uttala sig på forumet. Som trådskapare till den borttagna Ulmatråden tycker jag att det var tråkigt att den utvecklades i den riktning som den gjorde. Om jag hade varit moderator så hade jag i ett tidigt skede gått in och styrt upp tråden. Varför inte detta gjordes är för mig en gåta.
Karla1
Pannrumsnisse!
Inlägg: 831
Blev medlem: lör 25 feb, 2006 22:40

Inlägg av Karla1 »

Vill svara på dessa tre meningar:

Elvis skriver i en annan tråd:
Denna tråd raderas och du "vedprofilen" samt Karla1 fick en tillsägelse av administratorn att skriva att ni är aktiva inom bioenergibranschen.
Jag svarar här:

Ingen har sagt något till mig, utan detta framkom i en tråd här på forumet att man skulle ange detta i sin profil. Om jag inte minns helt fel var du själv med och tyckte till i denna fråga och var också nöjd med reglerna som kom till.

Elvis skriver i en annan tråd:
Ni vägrade detta och radera istället i era profiler all info om er själva och var borta från forumet i nån vecka eller månad.
Jag svarar här:
Jag inväntade vilka regler som skulle komma upp på forumet, så att jag kunde skriva och ange rätt i min profil, tog kanske en vecka innan jag förde in nya uppgifter. Hade också funderingar på att sluta eftersom det vart rummel och rabalder.

Elvis skriver i en annan tråd:
Du och karla1 har i varsin tråd konstaterat att jag är bilmekaniker som inte vet ett skit om vad jag snackar om.
Jag svarar här:
Det var det du skrev om Ulmabrännaren som jag påstod att du inte vet ett skit om, rätt ska vara rätt, och inte vinklas åt fel håll.
Användarens profilbild
PELLE
Site Admin
Inlägg: 214
Blev medlem: mån 02 feb, 2004 16:15
Kontakt:

Inlägg av PELLE »

SKA NI DISKUTERA DETTA MER MÅSTE NI TA DET VIA MAIL ELLER PM.
JAG VILL INTE SE NÅGOT MER TJAFS PÅ FORUMET
Skriv svar