Flera fabrikat

Skriv svar
lövet
Lärjunge!
Inlägg: 355
Blev medlem: lör 05 mar, 2005 17:07
Ort: Fristad Västra Götaland

Flera fabrikat

Inlägg av lövet »

Hej ! Det finns ju flera fabrikat på pelletsbrännare än dom som finns med på forumet t.ex Tb ,Green Energy m.m så det skulle vara en rubrik övriga brännare om dom inte får en egen, och så kan man kanske ha pannor uppdelat märkesvis också så blir det lätt överskådligt att hitta det man är söker efter.För jag tror att många tittar in här innan man köper sin brännare t.ex och kollar hur dom fungerar. Eller vad tycker ni andra :?:

//Lövet
micke_932
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2441
Blev medlem: tis 25 okt, 2005 13:49
Ort: Halmstad

Inlägg av micke_932 »

Annars så passar ju "PELLETS - Eldning, Brännare, Pannor, Allmänt
" för detta.
En Roslagsbrännare och en Nibe City, finns placerad i län N (Halmstad)
brännaren går året runt sedan 2006, har bara bytt tändelement 3 gånger 2011, 2015 och 2019, allt annat är originaldelar.
lövet
Lärjunge!
Inlägg: 355
Blev medlem: lör 05 mar, 2005 17:07
Ort: Fristad Västra Götaland

Inlägg av lövet »

Vet att det finns den rubriken men det vore bra med lite förnyelse som jag föreslår så det blir lite mer överskådligt än det som det är nu. En rubrik Pelletspannor med underrubrik Märke, en rubrik Övriga brännare under Pelletsbrännare. Detta förslag kan också användas på Kaminer, Spisinsatser, Solfångangare,Vedpannor och Tillbehör det gör att du hittar betydligt lättare vad du söker och jag tror att det kan få fler att använda forumet om det är lätt att hitta som det är med pelletsbrännare med märkesrubriken som underrubrik.Något för er moderatorer kanske,eller vad tycker ni ?

//Lövet
Användarens profilbild
PELLE
Site Admin
Inlägg: 214
Blev medlem: mån 02 feb, 2004 16:15
Kontakt:

Inlägg av PELLE »

Parallellt med detta forum håller jag på och testar forumsystemet som pellets.info ska flyttas över till. Fler forumdelar och kategorier kommer att fixas i samband med flytten till det. Så ha lite tålamod bara.. :)
Skriv svar