Inloggnings problem...

Skriv svar
Galne-Gurra
Fröträd
Inlägg: 83
Blev medlem: lör 12 nov, 2005 19:33
Ort: Norberg...Västmanland
Kontakt:

Inloggnings problem...

Inlägg av Galne-Gurra »

Ser ut som jag måste logga in varje gång jag besöker det här forumet,yes jag har markerat rutan för automatisk inloggning men det hjälper inte.
Byter jag sida till annat på webben och kommer tillbaka så måste jag logga in igen.
Vad är det som är fel???
EcoTec Bioline 20 + Albin11b special panna från 1979 + ackumulatortank 1200 liter.
Hemmabyggt pelletsförråd på ca:0,7m3
2plans hus med vind och källare,boyta 130 Kvm2 + källare 65Kvm2.
Byggår 1901.
Karla1
Pannrumsnisse!
Inlägg: 831
Blev medlem: lör 25 feb, 2006 22:40

Inlägg av Karla1 »

Har du kollat över vad du har för inställningar på Cookies. Kan också vara ett virusprogram som inte tillåter detta med cookies.
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!
Inlägg: 4183
Blev medlem: tor 28 okt, 2004 12:36
Ort: Särö / Kungsbacka

Inlägg av Roli »

Du har inte gjort några förändringar i ditt datasystem mellan gångerna då det fungerade resp. inte fungerade?

Om din webläsare är inställd på att tillåta cookies, så kan ett tips vara att plocka bort den som finns i listan och sedan logga in på nytt för att få en ny. Det kan ha blivit fel i den gamla som du har och skapar man då en ny så skall det fungera igen.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
nyman
Pannrumstomte!
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 26 okt, 2012 20:48

Re: Inloggnings problem...

Inlägg av nyman »

Vid försök att logga in får jag numera det här eländet

Secure Connection Failed

An error occurred during a connection to pellets.info:80. SSL received a record that exceeded the maximum permissible length. Error code: SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG

The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
Please contact the website owners to inform them of this problem.

Learn more…

Report errors like this to help Mozilla identify and block malicious sites

Är det några nya EU censurdirektiv från de panikslagna "kommissionärerna"?

Man måste ju logga in för att söka i forumet.
CTC Easyflex med Bionordic B16 S brännare. 110 mm insatsrör, 7,2 m. KW SID 012 i sotluckan.
Haseld
Lärjunge!
Inlägg: 399
Blev medlem: sön 17 jan, 2016 13:09
Ort: Nordanstig

Re: Inloggnings problem...

Inlägg av Haseld »

Jag får också detta konstiga meddelandet sedan en tid tillbaka.
Har dock slutat bry mig om det, :lol:
går man en sida bakåt och sen klickar på forumindex igen, är man ju inloggad 8)

Detta händer bara på Pelletsforum !! Inte på Värmepumpsforum eller ett bilforum,
som jag också brukar skriva på.
Bergvärmepump Nibe F1255 - 12 fr 26.10.2017, Borrhål enl. offert: 170 m .
Pelletseldare fr 2001 till 2017, Katla o Iwabo Villa S1 -06. Panna Euronom A25FR -72, = 45 år utan problem med olja, elpatroner o pellets SCA 6 mm → 09 2016, 8 mm →10 2017
Skriv svar