VVS Branchen!

Skriv svar
Pelle Chevelle
Ungskog

VVS Branchen!

Inlägg av Pelle Chevelle »

Halkar in på ett bananskal här...

Begärde in offert från 10 VVS Firmor i Stockholmstrakten och bare en svarade att jag skickat porr till honom när det var bilder på pannrummet jag skickat, porren låg på hans egen dator :oops:
Behöver få pannan ominstallerad på grund av ett virrvarr av ledningar då jag har en stenålders el-kassett. Är det inte nyinstallation så är dom inte intresserade talade en bekant om för mig.
snillet
Pannrumstomte!

Re: VVS Branchen!

Inlägg av snillet »

Pelle Chevelle skrev:Halkar in på ett bananskal här...

Begärde in offert från 10 VVS Firmor i Stockholmstrakten och bare en svarade att jag skickat porr till honom när det var bilder på pannrummet jag skickat, porren låg på hans egen dator :oops:
Behöver få pannan ominstallerad på grund av ett virrvarr av ledningar då jag har en stenålders el-kassett. Är det inte nyinstallation så är dom inte intresserade talade en bekant om för mig.
Sant, grymma förtjänster på "apparaterna" vid nyinstallation....
Jämä junior125B-73, Biona 2000 -03(bytt till nya brännkammaren) 10.2kvm borö src 2004.
Toshiba RAS 13 "polar" L/L VP
Åker hiss till vardags.
Kör lite bil på bana ibland för skojs skull på helgerna.
jolevik
Gallringsobjekt

Inlägg av jolevik »

Samma sak i Göteborgstrakten. Ringde runt till Thermias ÅF (VVS-firmor)i och runt Gbg och det var bara en som lovade att han skulle komma och kolla för att lämna en offert. Tror ni att han kom L-R? Efter tredje "påminnelsen" gav jag upp och sökte mig längre bort.

Fick tag på BioVärme i Väst från Vara! som lämnade en offert på studs och kom ca 5 veckor senare och installerade :D Tack för det.
CTC 256B från -71 + BeQuem 20D (installerad dec 2005)
Skriv svar