OK, 256kb begränsningen kan jag förstå när det gäller lagringsutrymme och kostnaden men varför har man ställt in så alla bilder skalas ner?
Och varför tillåts inte bilduppladdning i alla sektioner?
Bilduppladdning
Bilduppladdning
160+216m² 4-plan, 2006 Thermia 20+ Bequem 20, KW Z150, Danfoss ECL100 shuntstyrning, 5 ton bulk med automatisk fyllning av Mafa Midi, Maflex skruvar.
Re: Bilduppladdning
I vilka kategorier går det ej att lägga in bilder?
OK, sektion var väl att överdriva men den kategorin som har flest inlägg såklart. 
"PELLETS - Eldning, Brännare, Pannor, Allmänt"
"PELLETS - Eldning, Brännare, Pannor, Allmänt"
160+216m² 4-plan, 2006 Thermia 20+ Bequem 20, KW Z150, Danfoss ECL100 shuntstyrning, 5 ton bulk med automatisk fyllning av Mafa Midi, Maflex skruvar.
Kan du testa om det fungerar nu?
Fliken med Bilagor finns nu i den kategorin men efter jag laddat upp en bild får jag inte se den. 
Bifogar bild på felmeddelandet, troligtvis någon inställning som saknas.
Bifogar bild på felmeddelandet, troligtvis någon inställning som saknas.
Lägger jag till en bild i PELLETS - Eldning, Brännare, Pannor, Allmänt så ser jag den vid förhandsgranskning men tappar behörigheten att se den vid uppladdning. Vet inte om det hjälper men....
Här fungerar det som det ska med bilder.
Här fungerar det som det ska med bilder.