Hmm styr korten
-
- Prima virke
Hmm styr korten
... verkar som om Janfire har problem med styrkorten. Mitt la av efter en vecka. Har nu fått en uppdaterad version, så nu funkar det igen. Får hoppas att denna version håller lite bättre.
Janfile integral panna med NH brännare och pellistore
Den information jag har fått är att NH-styrkorten har en ovanligt låg returprocent.
Men att få den till 0 är nära nog omöjligt, en viss låg procentdel vill gå sönder inom livslängden och det är statistisk spridd när det händer, alltså är det omöjligt att säga om det är imorgon eller om 10 år, båda är lika sannolika.
Men jag hoppas verkligen att det nya inte får problem.
Men att få den till 0 är nära nog omöjligt, en viss låg procentdel vill gå sönder inom livslängden och det är statistisk spridd när det händer, alltså är det omöjligt att säga om det är imorgon eller om 10 år, båda är lika sannolika.
Men jag hoppas verkligen att det nya inte får problem.
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
-
- Entusiast!
Jag har också haft problem med styrkortet. Det tog två veckor att få ett nytt.
Jag vet inte felet men det såg ut som det var något som hade smält och runnit ut.
Jag vet inte felet men det såg ut som det var något som hade smält och runnit ut.
Janfire Intergral, NH med externskruv, K-silon förråd igångkörd 060601. Bor i Karlstad i hus 146 m2, byggt 1962, NÖJD, har inga kontakter i pelletsbranchen