Jag vet vem ni är

Varför har ni då den valmöjligheten?Micke skrev:Jag förstår inte varför vissa ska dölja sig på forumet![]()
Jag vet vem ni är![]()
Jag tycker inte att man kan "kräva" svar även ifall någon synligen är inloggad. Bara för att inloggningsnamnet är synligt (dolda medlemmar borde inte få finnas) betyder inte att man har tid/möjlighet mm att svara på frågor med en gång. Forumet består ju av personer som har detta som intresse/hobby och skriver på sin fritid (även ifall en del har svårt att hålla sig härifrån även på arbetstid.....Karla1 skrev:annars kan det ju bli missförstånd om man får en fråga och inte svarar även fast man ligger uppkopplad om man för kort tid inte är vid datorn. Har man webbfönstret hela tiden öppet så ligger du ju synligt inloggad under den perioden. Har själv råkat ut för detta, då jag fick klagomål via PM.
Jag håller med dig Roli, jag tar bort min doldhet och så får vi se vad som händer om man ligger ute mycket, utan att vara närvarande. Har som sagt annars inget att dölja.Roli skrev:Jag tycker inte att man kan "kräva" svar även ifall någon synligen är inloggad. Bara för att inloggningsnamnet är synligt (dolda medlemmar borde inte få finnas) betyder inte att man har tid/möjlighet mm att svara på frågor med en gång. Forumet består ju av personer som har detta som intresse/hobby och skriver på sin fritid (även ifall en del har svårt att hålla sig härifrån även på arbetstid.....Karla1 skrev:annars kan det ju bli missförstånd om man får en fråga och inte svarar även fast man ligger uppkopplad om man för kort tid inte är vid datorn. Har man webbfönstret hela tiden öppet så ligger du ju synligt inloggad under den perioden. Har själv råkat ut för detta, då jag fick klagomål via PM.) då borde man inse att man får svar när personen har tid.