Tänk om ingen knycker den och du börjar själv elda med den för att du glömt att den är "specialpreparerad"xabre skrev:Kan man inte sätta ut en pall preppad "fulpellets" som skadar pannan?
mvh
H

Tänk om ingen knycker den och du börjar själv elda med den för att du glömt att den är "specialpreparerad"xabre skrev:Kan man inte sätta ut en pall preppad "fulpellets" som skadar pannan?
mvh
H
Har själv 6.5 ton småsäck utomhus ...Är det nån som har några rävsaxar liggandeAndreas Hansson skrev:Med dom här pellets priserna skulle jag inte låta pelletsen stå ute.
Kanske elstängselronald skrev:Har själv 6.5 ton småsäck utomhus ...Är det nån som har några rävsaxar liggandeAndreas Hansson skrev:Med dom här pellets priserna skulle jag inte låta pelletsen stå ute.
Du kanske bor mitt i skogen, där endast barkborren är intresserad av din pelletsronald skrev:Har själv 6.5 ton småsäck utomhus ...Är det nån som har några rävsaxar liggandeAndreas Hansson skrev:Med dom här pellets priserna skulle jag inte låta pelletsen stå ute.
Ja kanske det måste har varit stora invasion miljarder barkborren att klarade hela på en pall under en natt.Taxen skrev:Du kanske bor mitt i skogen, där endast barkborren är intresserad av din pelletsronald skrev:Har själv 6.5 ton småsäck utomhus ...Är det nån som har några rävsaxar liggandeAndreas Hansson skrev:Med dom här pellets priserna skulle jag inte låta pelletsen stå ute.
Ja heldre barkborrar än tjyvarTaxen skrev:Du kanske bor mitt i skogen, där endast barkborren är intresserad av din pelletsronald skrev:Har själv 6.5 ton småsäck utomhus ...Är det nån som har några rävsaxar liggandeAndreas Hansson skrev:Med dom här pellets priserna skulle jag inte låta pelletsen stå ute.