Rekommenderar brännarmärke

Byggsmén
Stor entusiast!
Kontakt:

Inlägg av Byggsmén »

Är det inte dags at du PPG gör som det står i Forumreglerna och skriver till din profil om vad du har, ev jobbar inom. Du har blivit tillsagd innan.
- Är i återvinningsbranschen - Sista anhalten i pannans liv
- 1½ plans tegelvilla från -37 med 133m² bostadsyta
- Focus PE20 - IWABO Villa S2
- MAFA Mini Förråd - Pellets ifrån Byggmax, innan PellBri Ek/Bok
- ThermOmatic CBJ - Tigex 25
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

Byggsmén skrev:Är det inte dags at du PPG gör som det står i Forumreglerna och skriver till din profil om vad du har, ev jobbar inom. Du har blivit tillsagd innan.
Har jobbat pellets pga arbetsbrist för lite företag. Nu är jag jobbar med fastighetsskötaren. Ska leta VVS jobb senare.
Byggsmén
Stor entusiast!
Kontakt:

Inlägg av Byggsmén »

PPG skrev:
Byggsmén skrev:Är det inte dags at du PPG gör som det står i Forumreglerna och skriver till din profil om vad du har, ev jobbar inom. Du har blivit tillsagd innan.
Har jobbat pellets pga arbetsbrist för lite företag. Nu är jag jobbar med fastighetsskötaren. Ska leta VVS jobb senare.
Jo, du har sagt det innan. Men vitsen är att du skall fylla in det i din PROFIL. Du ser väl hur vi andra har det.
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

Byggsmén skrev:
PPG skrev:
Jo, du har sagt det innan. Men vitsen är att du skall fylla in det i din PROFIL. Du ser väl hur vi andra har det.
Jag bor ägen lägenhet och mina föräldrad bor sin villa. Jag är duktigt på värmepanna, oljebrännare och pelletsbrännare. Jag lärd när jag var liten en serviceman kom första OK VÄRME service på oljebrännare 1975 höst efter köpte första hus sedan 1975 vår.
Byggsmén
Stor entusiast!
Kontakt:

Inlägg av Byggsmén »

PPG skrev:
Byggsmén skrev:
PPG skrev: Har jobbat pellets pga arbetsbrist för lite företag. Nu är jag jobbar med fastighetsskötaren. Ska leta VVS jobb senare.
Jag bor ägen lägenhet och mina föräldrad bor sin villa. Jag är duktigt på värmepanna, oljebrännare och pelletsbrännare. Jag lärd när jag var liten en serviceman kom första OK VÄRME service på oljebrännare 1975 höst efter köpte första hus sedan 1975 vår.
:roll:
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

Byggsmén skrev:
PPG skrev:
Byggsmén skrev: Jo, du har sagt det innan. Men vitsen är att du skall fylla in det i din PROFIL. Du ser väl hur vi andra har det.
:roll:
Tack :)
Tutte Gustav
Stor entusiast!

Inlägg av Tutte Gustav »

Va duktig du är ,du kommer att gå långt i denna branchen, men du vet tydligen inte vad Profil är i detta forum
Caminos / Genius braskamin med täljsten Värmer en stor del av enplans villa på 102 m2
F D Roslagsbrännaren Easy-Tank, Panna Arimax 25
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

Tutte Gustav skrev:Va duktig du är ,du kommer att gå långt i denna branchen, men du vet tydligen inte vad Profil är i detta forum
För att jag har inga egen villa, måste det ha profil för mina föräldrad egen villa och har ingen pellets medlem för att jag hjälper dom.
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!

Inlägg av Roli »

PPG skrev: För att jag har inga egen villa, måste det ha profil för mina föräldrad egen villa och har ingen pellets medlem för att jag hjälper dom.
Du behöver inte tala om vad dina föräldrar har för utrustning....

Det som avses är att du går in under din "profil" och där vid "signatur" skriver du in att du jobbar/har jobbat med pelletsbrännare. Om något är oklart så tycker jag att du går in under regler (högst upp i forumindex) och läser regel 6b

Detta för att andra som läser dina inlägg skall kunna bilda sig en uppfattning om dina svar/inlägg.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

Roli skrev:
PPG skrev: För att jag har inga egen villa, måste det ha profil för mina föräldrad egen villa och har ingen pellets medlem för att jag hjälper dom.
Du behöver inte tala om vad dina föräldrar har för utrustning....

Det som avses är att du går in under din "profil" och där vid "signatur" skriver du in att du jobbar/har jobbat med pelletsbrännare. Om något är oklart så tycker jag att du går in under regler (högst upp i forumindex) och läser regel 6b

Detta för att andra som läser dina inlägg skall kunna bilda sig en uppfattning om dina svar/inlägg.
Tack info regel. Äntligen jag har lagt profil. :)
Vit tegelhus villa 1971, 1 plan och källare, Boarea: 105 m2, Biarea: 135 m2, borrdjup: 160 m och Daikin Altherma 3 GEO 10, installerad 9 december 2020.
Torsten
Pannrumstomte!

Inlägg av Torsten »

Skriv upp i profilen vad det är för brännare ock panna där då. Eftersom du hjälper dom. :)
Focus EKO Optima 20 + Bionordic Viking B16GL.
Stora Enso pellets.
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

PPG skrev:
Torsten skrev:
PPG skrev:Se ovanpå tidigt postat fre 08 feb, 2008 16:55.

Senast ändrad av PPG den lör 09 feb, 2008 13:55, ändrad totalt 1 gång.

Tillkommer: Nackdel: Kan sällan fastsittande kaka svårt att rensa bort.
Kan du inte ladda upp de 30 pdf dokument du har till något fritt webutrymme och ge länken dit i stället. Då kan ju de som är intresserade läsa vad som står själv i sin helhet. Lösryckta meningar hit och dit från olika pdf filer säger absolut ingenting.
Håller du på med specialarbete till gymnasiet om pellets?
Jag jobbar inte med testlab utan jobbar på olika villor och personliga äger brännare hur är nöjd med driften. Jag förstått att det pdf absolut ingenting.
Nu har jag lagt extra mina profil :)
Vit tegelhus villa 1971, 1 plan och källare, Boarea: 105 m2, Biarea: 135 m2, borrdjup: 160 m och Daikin Altherma 3 GEO 10, installerad 9 december 2020.
PPG
Entusiast!

Inlägg av PPG »

Torsten skrev:
Skriv upp i profilen vad det är för brännare ock panna där då. Eftersom du hjälper dom. :)
Nu har jag lagt extra mina profil :)
Skriv svar