Var har

Användarens profilbild
Honda
Pannrumstomte!
Kontakt:

Re: Var har

Inlägg av Honda »

Ifall du har missade det så har jag funnits på det här forumet över 5 år längre än dig croytos, och på föregångaren bioenergidialogen några år före det. Märkligt då att forumet var så bra förr i tiden...

Vill nån vara så vänlig och posta en lista på de inlägg där jag har "förstört trådar, och bråkat, och hindrat ämnen att tas upp". Jag kan helt ärligt säga att jag förstår inte vad det är frågan om, men om jag skulle kunna få veta vilka inlägg som är så jobbiga så kan jag bättra mig / förklara mig / be om ursäkt.

Inte lätt att vara alla till lags, jag har ju tom blivit anklagad för INTE blanda mig i nya trådar. Somliga tycker tydligen att man ska skriva i alla ämnen även i frågor där man har varken kunskap eller egen erfarenhet för att förtjäna rätten att uttrycka sig. Eller är det bara den nya "klanka på honda trenden"?

Antagligen är det väl så att att jag har trampat på några ömma tår genom att påpeka något faktafel och att du och några till helt enkelt tycker illa om "mig" för det, och då får jag väl bara försöka leva med det. ("Mig" inom citat för jag tycker det är ganska barnsligt att ha så starka känslor mot ett användarnamn på ett forum)

Ett tips för de som inte har hittat det, man kan klicka på ett användarnamn och få en lista på alla inlägg som den användaren har gjort. Här är mina: http://www.pellets.info/search.php?auth ... 2&sr=posts.
Termax 25Cr med spaksotning, Bio Comfort + lambda + kompressorrengöring, 10m skorsten med 125mm insatsrör. 8t bulkförråd. Matene vertikalskruv. https://github.com/motoz/PellMon open source pelletlogger
kbking
Fröträd

Re: Var har

Inlägg av kbking »

Jag har inte uppfattat att någon eller några forummedlemmar varit oförskämda under den tid jag varit här. Kanske ett och annat inlägg varit lite kärvt men inte mer än så. Nu har jag inte lusläst allt som skrivits, men många här är vad jag förstår mycket kunniga, och det ligger väl då i sakens natur, att de som i likhet med mig är lite trögtänkta till följd av okunnighet, kan fresta på de erfarnas tålamod.

Att låta det som sägs gå en för nära gör ju att saken blir lidande. För vi samlas ju här för att dela erfarenheter och hjälpa varandra med ett och annat. Det jag menar är att vi i rätt hög grad själva bestämmer hur vi vill uppfatta svaren vi får.

Stridbara personer är krävande och så har det alltid varit. Men att vara stridbar på bekostnad av artighet och vänlighet gör ju bara att man stänker ned sig själv. Självklarheter alltsammans egentligen!
TB-Mini, DiomTopp-25K Olja/El/Ved 1986, vattenvolym 190 lit.
Boyta 2 vån. 160 kvm + källare och vind, byggt 1924.
Skorsten c:a 11 m.
Alla fönster u-värde 1.2 (16 st)
Var: Mitt i Skåne
Skriv svar