Det hände sig på yuppietiden att en yngre man råkade krocka med bilen.
Ambulans kom till platsen och frågade hur det var med honom?
Med mig är det bra,MEN min Porsche,min Porsche
Men är det säkert att ni mår bra?Ni har ju förlorat ena armen
Åååå min rollex,min rollex
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
Oskar besökte sin goda vän Kalle som jobbade i korvfabriken.
Kalle visade runt och sa skämtsamt om man stoppar in en åsna i korvmaskinen så kommer det åsnekorv ut på andra sidan.
Oskar ville inte vara sämre så han frågade ,undrar vad som händer ifall vi tar åsnekorven och stoppar in den kommer det ut en Åsna från maskinen då?
Det har bara din farsa lyckats med svarar Kalle!!
Det här hände på nattåget mellan Luleå och Stockholm. En man och en kvinna fick dela sovkupé. De hade aldrig träffats förr, men det skulle nog gå bra ändå. Natten kom och de kröp till kojs. Hon i överslafen och han i underslafen. Mitt i natten vaknar kvinnan och fryser, så hon lutar sig över kanten och väcker mannen:
"Ursäkta mig, men jag fryser och undrar om inte du skulle kunna hämta en filt åt mig?"
"Jag har ett bättre förslag:" säger mannen. "Vi kan ju låtsas att vi är gifta."
"Javisst", fnittrar kvinnan förväntansfullt.
"Bra, då kan du hämta din jävla filt själv!"
ctc171-79 kmp px21-04 (7.3) chippad .6m skorsten (rör genom kalla delen) Tigex 25,,kmp-veckoförråd
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
En blondin kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands. Den manliga expediten sa att det kostade 750 kr.
- Jag har inga pengar, sa blondinen, men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.
- Vad som helst? frågar den manliga expediten och tittar på henne med ett höjt ögonbryn.
- Ja, vad som helst, svarar blondinen.
- Ok, följ då med mig, säger mannen.
De går in på ett rum och stänger dörren.
- Nu, gå ner på knäna.
Blondinen går ner på knä.
- Dra ner gylfen.
Blondinen drar ner gylfen.
- Ta ut Petter Niklas.
Blondinen tog ut den med båda händerna.
- Så där ja, nu kan du sätta igång.
Blondinen håller Petter Niklas i händerna, plutar med munnen och säger:
- Hallå mamma, hör du mig?
ctc171-79 kmp px21-04 (7.3) chippad .6m skorsten (rör genom kalla delen) Tigex 25,,kmp-veckoförråd
conturakamin (med egen premodul-skorsten //Nibe el-beredare 80x110=190m2 trähus /5 pers
En alkoholiserad man sökte bättring hos en psykiater. Kan du berätta för mig varför du dricker så mycket frågade psykiatern.
- Jag blev förälskad i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mig med änkan och strax därefter gifte sig min far med min styvdotter. Då blev min fru och jag svärföräldrar till min far.
Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev naturligtvis min bror, eftersom han är min fars son. Men han är också son till min frus dotter och därför blir min fru pojkens mormor och jag blir morfar till min bror.
Så fick min fru och jag en son, som blir min fars svåger. Min sons storasyster är ju även hans farmor - eftersom min far är hans farfar. Min far är alltså mitt barns svåger eftersom hans syster är min fars fru.
Jag är alltså bror till min egen son. Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mig själv. Jag är bror till min far och samtidigt både son och far till honom.
Min fru är min styvmor, mor, svägerska och styvdotter. Jag är far och son till mig själv!
- Tack, sa psykiatern. Jag förstår att du dricker. Fortsätt med det.
.
En kvinna låg i koma, En dag när en sköterska tvättade hennes privata delar noterade hon att det gav en liten respons på EKG när hon rörde kvinnan.
Hon prövade igen och då rörde sig kvinnan lite.
De tillkallade hennes man, förklarade läget och sa - Hur galet det här än låter så kan lite oralsex vara rätt metod att väcka henne.
Hennes man var skeptisk, men sköterskorna gav sig inte.
Maken gick till slut motvilligt med på det och gick in i kvinnans rum.
Efter några minuter planade kvinnans EKG ut helt.
Sköterskorna rusade in och skrek -Vad hände??
Mannen svarade - Vet inte, hon kanske kvävdes??
Johnny ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne och sa:
- Jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej. Men hon sa nej.
Johnny sa:
– Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner, och jag är klar när du har plockat upp dom.
Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien.
Pojkvännen sa:
– Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna.
Så tjejen gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon svarar flämtande i luren:
- Den djäveln betalade i mynt...
Knut hade fått jobb i en pub och det var hans första dag på jobbet. Chefen förklarade:
- Du blandar bara drinkarna kunderna ber om. Ja, och så var det en sak till:
- Två dövstumma bröder kommer i kväll. När de pekar tummen upp betyder det att de skall ha ett glas Jägermeister. Pekar de tummen ner skall de ha ett glas vodka.
... ... ...
På kvällen kom de dövstumma bröderna. De beställer både Jägermeister och vodka och allt gick väldigt bra.
Plötsligt börjar bröderna sitta still med öppen mun och så satt de länge. Knut blev lite ängslig och ringde chefen.
- De två dövstumma är här och sitter tätt ihop och bara gapar, så har de suttit länge. Skall jag ringa efter ambulans? frågade Knut ängsligt.
- Hur mycket har dom druckit? frågade chefen.
- Sju Jägermeister och fyra vodka var, svarade Knut.
- Åh ja, sa chefen. Då sitter de bara och sjunger..
Här kommer lite KALLA fakta, eftersom det är sånt djävla surr om lite kyla,här får ni dom riktiga köldgränserna: Norrlänningar och temperaturer: +15°C Tar Stockholmarna på sig mössor, vinterjackor och handskar. Norrlänningen solar, för varmare än så här blir det inte i Norrland. +10°C ... Göteborgarna försöker förgäves starta upp centralvärmen i sina hus. Norrlänningen planterar blommor i trädgården. +5°C Malmöbornas bilar vä...grar att starta. Norrlänningen cruisar i en Volvo 240. 0°C Vatten fryser till is. Vattnet i Torneälven älven blir lite tjockare. -5°C Folk i Skåne håller på att förfrysa. Norrlänningen grillar den sista korven före vintern. -10°C Gävleborna sätter på värmen i sina hus. Norrlänningen tar på sig en långärmad tröja. -20°C Stockholmarna flyr till Mallorca. Norrlänningen slutar fira midsommar, hösten har kommit. -30°C Folk i Malmö dör av kyla och försvinner från jordens yta. Norrlänningen börjar torka tvätten inomhus. -40°C Stockholm krackelerar sönder i kylan. Norrlänningen köar vid den lokala hembrännarn. -50°C Isbjörnarna börjar evakuera Nordpolen. F21 senarelägger sin vinteröverlevnadskurs i väntan på bättre vinterväder. -60°C Torneälven förfryser. Norrlänningen hyr video och stannar inne. -70°C Den falska norrlänningen flyttar söderut. Norrlänningen blir frustrerad eftersom det inte går att lagra brännvinet utomhus. F21 drar ut på vinteröverlevnadskurs. -183°C Mikroberna i maten överlever inte. Samernas renar klagar över att mjölkarnas händer känns kalla. -273°C ALL atombaserad rörelse stannar. Norrlänningarna börjar säga till varandra "Helvete, vad kallt det känns ute i dag". -300°C Helvetet fryser till is. Norrläningarna är ensamma!
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd