Sommarrea på stora Enso

Tommmy
Ungskog
Inlägg: 11
Blev medlem: tis 24 apr, 2007 00:25
Ort: Hökerum

Re: Sommarrea på stora Enso

Inlägg av Tommmy »

Jag skickade ett mail till Stora enso och frågade om en ev kommande sommarkampanj men fick til svar att dom kommer inte ha någom kampanj i år, så det är väl bara att kolla om det finns någon annan som väljer att ha någon kampanj.
Ecotec A4+Värmebaronen triomax
DanielK
Prima virke
Inlägg: 35
Blev medlem: mån 30 aug, 2010 12:48
Ort: Östra Rödeby - Karlskrona

Re: Sommarrea på stora Enso

Inlägg av DanielK »

Det var ju tråkigt, förmodligen gick dom miste på 8 pallar till mig.

Nåväl, vi får väl se om någon annan hakar på?
8)
Panna: VB Combimax 30 UB->
Acc-tankar: 2x500 Strömsnäs
Dragbegr.: KW Z 150 ->
P-brännare. TB mini->
Styr.-tankar: TK1 ->
Vednisse
Pannrumsnisse!
Inlägg: 788
Blev medlem: lör 13 jan, 2007 23:47
Ort: Skåne

Re: Sommarrea på stora Enso

Inlägg av Vednisse »

Jag tvivlar på att det blir några "sommarkampanjer" i år, flera tillverkare har ju aviserat prishöjning.

/Vednisse
TMV ALPHA, Bionordic B16GL (special limited edition), Styrning M3 SMART, Modulerande effekt (PID), Tryckluftsrensning, Hemmabyggd doserskruv, PLC-styrd externmatning, Värmer tegelhus -64 på ca:168kvm, 7,5m insatsrör 100mm, KW150 dragbegränsare.
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!
Inlägg: 4183
Blev medlem: tor 28 okt, 2004 12:36
Ort: Särö / Kungsbacka

Re: Sommarrea på stora Enso

Inlägg av Roli »

Det blev en prishöjning hos StoreEnso. Den förste juli går priset upp. För bulk stiger priset med 435:- när man köper 3 ton, dvs en höjning med 145:-/ton......

Dessutom minskas deras "försäljningsområde". Se denna länk för priser och område.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Skriv svar