Radering av trådar.

Användarens profilbild
M.Lindskog
Energiprofet!
Inlägg: 527
Blev medlem: fre 15 okt, 2010 16:33
Ort: Linköping

Re: Radering av trådar.

Inlägg av M.Lindskog »

Håller med föregående inlägg till 100%.
Biomatic 20+ (årsmodell 2006, inst. ny 2011) // Pellistore 3 ton // Neova
10½ m skorsten m 120 mm Soliduct // KW Z 150 (20 Pa)
Värmer 2 hus: 160 m2 (1929) // 100 m2 (1870)
[Tidigare TB Mini (Swepell 24) & CTC Vemax]
rod02
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2637
Blev medlem: lör 20 dec, 2008 02:01

Re: Radering av trådar.

Inlägg av rod02 »

Alla har väl rätt att radera sina egna inlägg(vad det nu hjälper om andra siter loggar)? Det och låsning av trådar borde räcka.
Och sen tycker Jag att TrådSkaparen borde ha stor makt över tråden.
Egor duplomat D1F 1978 Pellx 2001 7.0 Tigex25 Bulkföråd Termomatic ERA
danei
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2279
Blev medlem: ons 04 aug, 2010 13:13

Re: Radering av trådar.

Inlägg av danei »

M.Lindskog: Trevligt att någon gör det.

rod2: Redigering och borttagning av innehåll i inlägg är visserligen möjligt. Men knappast något man blir populär av, då det fullständigt förstör sammanhanget i tråden. Lagom roligt när frågan man svarade på inte längre är samma som den var när man svarade tex. Det är uttryckligen förbjudet på vissa forum på andra räcker det med användarnas förnuft.

Trådskaparen har ingen anledning till att ha mer makt än någon annan. Det är ju bara det att den personen råkade skriva ett specifikt inlägg i tråden. Den personen behöver ju inte alls vara särskilt delaktig i tråden bara för att den har det första inlägget.

Man kanske skulle lägga sina svar i nya trådar med frågan inklippt för att undvika problemet..... (det här är inget seriöst förslag.)
Andreas Hansson
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2029
Blev medlem: tor 04 nov, 2004 12:56

Re: Radering av trådar.

Inlägg av Andreas Hansson »

Jag har sett på andra forum att trådstartaren kan låsa tråden och radera den.
Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
danei
Pannrumshärskare!
Inlägg: 2279
Blev medlem: ons 04 aug, 2010 13:13

Re: Radering av trådar.

Inlägg av danei »

Det har jag inte stött på. Det är uppenbarligen olika hur det fungerar då.
Det förekommer ju även automatisk låsning efter en tid, ytterligare något jag inte förstår mig på.
Frågan är vilken metod som är vettigast, men även där verkar det ju finnas delade meningar.
På vissa forum får man förövrigt inte ens nämna kritik om driften, det är ju trevligt att man får här.

Jag hoppas att moderator(er)n(a) läser tråden och gör det bästa av vad som framkommit. Vi har i alla fall framfört våra olika åsikter. Jag hoppas att de kan få finnas kvar.
Nu tycker jag att du är stygg i din sista mening..... Bara för att jag valde att lyssna på TS och ta bort EN TRÅD / Roli
Skriv svar