Dokumentation

Övrig diskussion i de allmänna forumen.
Skriv svar
MF 165
Prima virke
Inlägg: 52
Blev medlem: fre 22 jul, 2005 10:09
Ort: Handen

Dokumentation

Inlägg av MF 165 »

Är det någon här som har en mer komplett beskrivning av 15D än den som Thermia lyckats skicka med?

Vad jag saknar är en korrekt beskrivning av menyerna.

Fråga! Min nyinstallerade brännare brännare stannar vid 75 grader. (Deta har jag själv ställt den på) Den startar igen vid 70. Jag skulle vilja att den går ner till tex 65 innan den startar var kan jag ställa in det?

Hur kommer man till tredje nivån i menysystemet?
CTC 265B
Thermia Bequem 15D
50-säckars "vecko"-förråd, Bulkförråd under utredning.
Snittförbrukning 19kg/dygn
André
King Pinne!!!!!
Inlägg: 7173
Blev medlem: tor 09 dec, 2004 18:25
Ort: Bygdeå 4 mil norr om Umeå
Kontakt:

Inlägg av André »

Har din brännare nya programvaran??

Om den har de så håll in båda pil knapparna i ett par sekunder då kommer du in i nästa meny.. Då blädrar du med höger pil tills du kommer till effekt välj 5 med + knappen vänta tills 5:an slutat blinka då är de bara att gå med höger pil tills du kommer till tankdiff o välja antal grader.. Om de inte finns nå tempdiff måste du fixa nya prog.varan först..
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd
MF 165
Prima virke
Inlägg: 52
Blev medlem: fre 22 jul, 2005 10:09
Ort: Handen

Inlägg av MF 165 »

Jag skall kolla om jag kan hitta diffen, om inte får jag väl försöka skaffa ny prog vara.

Jag har ett menyalternativ som heter Värme visar värde 95 grader samt nästa rad 0 grader. Någon som vet vad det är?
CTC 265B
Thermia Bequem 15D
50-säckars "vecko"-förråd, Bulkförråd under utredning.
Snittförbrukning 19kg/dygn
Skriv svar