Hallo alla spelfantaster!
Är det någon som har prövat på Euro truck 2010
Vad tyckte ni om spelet?
Euro Truck
Euro Truck
Euronom Exonom P20UB
KMP Pellex 21
TK1B Brännarstyrning
KW Z 150 / Laddomat 21
500L acc m.dubbla kretsar (garage + hus)
Bägge shunt styrda via Thermomatic CBJ samt ERA
Bulkförråd
KMP Pellex 21
TK1B Brännarstyrning
KW Z 150 / Laddomat 21
500L acc m.dubbla kretsar (garage + hus)
Bägge shunt styrda via Thermomatic CBJ samt ERA
Bulkförråd
Har provat det, småroligt, men det händer för lite, städerna är alldeles för små, trögt å tjäna pengar, inte så mycket bilar å välja på, vissa irriterande buggar, ex börja med bil ett, samla ihop så mycket pengar så du kan köpa dyraste bilen direkt, då missar du en massa bonusar... osv
Rekomenderar 18 wheeler American long haul tror jag den heter, kanske har kommit någon nyare iofs, men är betydligt större spel, mer detaljer, mer lastbilar, fler typer av trailers, men finns mycket att utveckla i det med, men jag gillade det iaf bättre
EDIT: Det var något år sedan jag spelade så det kanske var 2009, eller rent av ännu äldre version jag körde, så det kan ju ha hänt en hel del, nu blev jag ju sugen på att prova 2010
Rekomenderar 18 wheeler American long haul tror jag den heter, kanske har kommit någon nyare iofs, men är betydligt större spel, mer detaljer, mer lastbilar, fler typer av trailers, men finns mycket att utveckla i det med, men jag gillade det iaf bättre
EDIT: Det var något år sedan jag spelade så det kanske var 2009, eller rent av ännu äldre version jag körde, så det kan ju ha hänt en hel del, nu blev jag ju sugen på att prova 2010
Värmebaronen Pellmax CU / Viking Bio 200 - Maj 2015
Tidigare: Gustavsberg VP 915 -73 / Ecotec A3 15Kw -98
Värmer upp 198Kvm i 23 grader + 140Kvm garage/verkstad i 18 grader
Tidigare: Gustavsberg VP 915 -73 / Ecotec A3 15Kw -98
Värmer upp 198Kvm i 23 grader + 140Kvm garage/verkstad i 18 grader