Givare ESBE/CTC1100.

Skriv svar
MikeTheBike
Ungskog

Givare ESBE/CTC1100.

Inlägg av MikeTheBike »

Ny här, trevligt forum. Ska installera min "nya" CTC1100 miljö i helgen och i veckan kommer dom och monterar en Blueflame brännare från Farmac i Gbg.
Nu till problemet; jag saknar givaren till utetempgivaren till shuntautomatiken som är av fabrikat ESBE. Har varit i kontakt med ESBE, men dom kunde inte hjälpa mig :? . Någon som vet var jag kan få tag i en, eller vad som passar?
Senast redigerad av MikeTheBike den lör 01 okt, 2005 09:45, redigerad totalt 1 gånger.
notti
Pannrumsnisse!

Inlägg av notti »

Vet inte men jag skulle prova typ vad som helst ..troligen är det bara en termisk motstånd i givaren och om det är fel värde på den så vet du ju vilket håll du bör justera värdet ..eller kanske du har en justering på pannan för framledningsautomatik den fixar ju problemet i så fall
KMP PX20 ..CTC Total ..med 3.5 ton bulkföråd
MikeTheBike
Ungskog

Inlägg av MikeTheBike »

notti skrev:Vet inte men jag skulle prova typ vad som helst ..troligen är det bara en termisk motstånd i givaren och om det är fel värde på den så vet du ju vilket håll du bör justera värdet ..eller kanske du har en justering på pannan för framledningsautomatik den fixar ju problemet i så fall
Var kan jag hitta det då? Gärna direktlänk :D !
notti
Pannrumsnisse!

Inlägg av notti »

Röris firmorna här hemma har givare på hyllan
KMP PX20 ..CTC Total ..med 3.5 ton bulkföråd
MikeTheBike
Ungskog

Inlägg av MikeTheBike »

Ok. Tack. Då kan jag ju höra med rörmokarn som kommer hem imorrn.
Skriv svar