Finns det några erfarenheter från denna produkt?
Nån som byggt ?
Använder ?
Vad tycker ni om prisnivån
mm
PS håll tråden till KMP Depo och erfarenheter från verkilgheten
KMP Depo
Re: KMP Depo
Hej, jag har byggt ett förråd och använt Depå och Feedo. Eftersom jag hade bara lite plats i pannrummet där oljetanken stod för ett bulkförråd så kunde jag bara använda 3 st moduler. Jag får in ca 1.6 ton i mitt förråd. Systemet har fungerat perfekt hela vintern, inga stopp eller andra problem, kan rekommenderas. Helt underbart att slippa bära på säckar.
Peter
Peter
Bio-Sol Panna med KMP PX22
Bulkförråd
1 1/2 hus från -37
Bulkförråd
1 1/2 hus från -37
-
- King Pinne!!!!!
- Inlägg: 7173
- Blev medlem: tor 09 dec, 2004 18:25
- Ort: Bygdeå 4 mil norr om Umeå
- Kontakt:
Re: KMP Depo
Vad kostade systemet?
Thermia Bequem 15D, Nibe alpha keram, Borö 500/110 L Acktank, Laddomat 10 (tidigare 2 st Biona o 1 st Janfire) 13,5 m3 bulkförråd
Re: KMP Depo
På Forco finns det baspaket 10.900:-
Sedan finns det olika delar till Feedo, där beror det ju på hur du ska dra rören.
http://www.forco.se/forco_butik/FORCO_TEXT06.htm
Sedan finns det olika delar till Feedo, där beror det ju på hur du ska dra rören.
http://www.forco.se/forco_butik/FORCO_TEXT06.htm
Bio-Sol Panna med KMP PX22
Bulkförråd
1 1/2 hus från -37
Bulkförråd
1 1/2 hus från -37
Re: KMP Depo
Jag har nu installerat och kört KMP en kort period.
3 m långt. En bassats + en extra modul
Jag är mycket nöjd.
Enkelt att montera. Grejjerna passar. Och fungerar.
Eftersom tiden inte är obegränsad så tycker jag att det var bra att få denna del av förrådet som en färdig byggsats, där nån annan stått för utprovningen. Och använda tiden till att snickra resten.
Dessutom vill man ju inte köre trail and error med avdragen skruv, eller andra haverier som följd.
3 m långt. En bassats + en extra modul
Jag är mycket nöjd.
Enkelt att montera. Grejjerna passar. Och fungerar.
Eftersom tiden inte är obegränsad så tycker jag att det var bra att få denna del av förrådet som en färdig byggsats, där nån annan stått för utprovningen. Och använda tiden till att snickra resten.
Dessutom vill man ju inte köre trail and error med avdragen skruv, eller andra haverier som följd.