Har kört på läge 3 ett bra tag och idag vart det nog rätt länge mellan bränningarna kan det ha på verkat? Brännaren startade efter att jag brutit strömmen till den. Någon som har nått förslag på vad som kan ha orsakat detta?
Driftstopp!
Driftstopp!
Jahap så har det hänt, brännaren stannade idag... inga "felsignaler" från brännaren.
Har kört på läge 3 ett bra tag och idag vart det nog rätt länge mellan bränningarna kan det ha på verkat? Brännaren startade efter att jag brutit strömmen till den. Någon som har nått förslag på vad som kan ha orsakat detta?
Janfire flex-a årsm 2005 i Effecta 220 from 2011 135kvadrat i 1,5plan med källare. Sjpallförråd på 750l
Läge 1 9kW ingen underhållsfyr (omstart med eltändning)
Läge 2 12kW ingen underhållsfyr (omstart med eltändning)
Läge 3 12kW Underhållsfyr (0.6kW) i max en timme sen stängs brännaren, omstart med eltändning
Läge 4 18Kw Underhållsfyr (0.6kW) i max en timme sen stängs brännaren av.omstart med eltändning
Läge 2 12kW ingen underhållsfyr (omstart med eltändning)
Läge 3 12kW Underhållsfyr (0.6kW) i max en timme sen stängs brännaren, omstart med eltändning
Läge 4 18Kw Underhållsfyr (0.6kW) i max en timme sen stängs brännaren av.omstart med eltändning
Moderator
CTC 265 - 74
Janfire Flex-A - 02
Pellistore -04
CTC 265 - 74
Janfire Flex-A - 02
Pellistore -04
Om du vill kan jag maila över en ny...Micke_N skrev:Bugar och tackar för den infon, Hade läst manualen om den inte hade hamnat i händerna på min 1,5åriga dotter.....konfetti är väl vad som beskriver den bäst just nu
PM'a i så fall din e-postadress.
TMV Alpha-90/Janfire Flex-A-03+EBK/Thermomatic CBJ/Draglucka/K-silo/TK1A.
Hulsfredshus -68 (104m²+104 m²källare)
2 vuxna+2 barn.
Hulsfredshus -68 (104m²+104 m²källare)
2 vuxna+2 barn.