Det blev en Nibe vedex 1000
Det blev en Nibe vedex 1000
Hej på er!!!
Hoppade kombifire och köpte en vedex1000 istället.
Allt är på väg ifrån rinkaby nu, hoppas bara att allt går vägen och att det går fort att få ihop allt.
Återkommer när allt är klart och avlägger en rapport.
/Mattias
Hoppade kombifire och köpte en vedex1000 istället.
Allt är på väg ifrån rinkaby nu, hoppas bara att allt går vägen och att det går fort att få ihop allt.
Återkommer när allt är klart och avlägger en rapport.
/Mattias
Du har samma som jag då, fast jag bara har en tank och ingen laddomat.....
SJälv går jag i väntans tider...skall få en janfire nh installerad den 7/10...väntan känns ungefär som att man skall få barn...he he..
Skall bli super skönt att slippa såga,klyva,bära och stapla ved framöver....

SJälv går jag i väntans tider...skall få en janfire nh installerad den 7/10...väntan känns ungefär som att man skall få barn...he he..
Skall bli super skönt att slippa såga,klyva,bära och stapla ved framöver....

Combiheat 2010-40 1990
Janfire NH
Acktankt på 1800liter modell JÄMÄ
Ackstyrning TK1F från E-kontroll
Janfire NH
Har du 20m3 så lär du väll inte behöva dra i gång brännaren över huvudtaget, om du inte bor i kallaste norrland.
Jag värmer mitt hus 116m2X2 inklusive varmvatten på ca 20m3 per år. Troligvis var det säkert inte mer än 15-16m3 på grund av att grabben fick betalt per staplad kubik och då gjorde det bra för sig själv..he he
Så den var ju inte så välstaplad direkt.....
Jag värmer mitt hus 116m2X2 inklusive varmvatten på ca 20m3 per år. Troligvis var det säkert inte mer än 15-16m3 på grund av att grabben fick betalt per staplad kubik och då gjorde det bra för sig själv..he he

Combiheat 2010-40 1990
Janfire NH
Janfire NH