Jag har funderingar på att sätta in en Janfire NH i en Nibe city VX 13. Min nuvarande panna står på ett betong fundament som jag har tänkt att använda vid nyinstallationen. Så min fråga är enkel, är hjul höjden justerbar på denna brännare?. Detta framgår inte riktigt i produktbeskrivningen.
Janfire NH
-
Tången Mattias
- Frö
Janfire NH
Hej !
Jag har funderingar på att sätta in en Janfire NH i en Nibe city VX 13. Min nuvarande panna står på ett betong fundament som jag har tänkt att använda vid nyinstallationen. Så min fråga är enkel, är hjul höjden justerbar på denna brännare?. Detta framgår inte riktigt i produktbeskrivningen.
Senast redigerad av Tången Mattias den mån 28 apr, 2008 12:37, redigerad totalt 1 gånger.
Kan det vara en "Janfire NH" du menar? Jag har aldrig hör om en "RH"...
Men på en NH är hjulhöjden fast (ordklyveri) men brännarens höjd på ställningen med hjulen kan ställas vid att lossna en skruv och flytta brännaren till lämplig höjd varpå man skruvar åt skruven igen.
Men på en NH är hjulhöjden fast (ordklyveri) men brännarens höjd på ställningen med hjulen kan ställas vid att lossna en skruv och flytta brännaren till lämplig höjd varpå man skruvar åt skruven igen.
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!
-
Tången Mattias
- Frö