Erfarenhet av Lokalföreningen i Hörby?

Övrig diskussion i de allmänna forumen.
Skriv svar
NRG
Stor entusiast!
Inlägg: 235
Blev medlem: fre 17 feb, 2006 14:43
Ort: Dalby

Erfarenhet av Lokalföreningen i Hörby?

Inlägg av NRG »

Hej!

Jag undrar om någon har bra eller dålig erfarenhet av Lokalföreningen i Hörby map service och installationer av KMP brännare?

Jag är missnöjd med Bio Syd i Malmö som installerat hos mig och vill hitta en bättre leverantör för framtida service och underhåll.

/NRG
KMP PX 21 från 2005, TMV panna 1987, Vida pellets
hottuna
Prima virke
Inlägg: 47
Blev medlem: fre 11 mar, 2005 09:32
Ort: Skurup, södra Skåne

Inlägg av hottuna »

Jag har haft bra erfarenhet på inköp av reservdelar hos Hörby lokalförening. Typ de ringde upp en halvtimme efter mailförfågan, leverans och betalning sköttes perfekt.
Mindre perfekt har reklammationshanteringen av ett element skötts. Jag har väntat nu i två månader och ännu inte fått något tillbaks. Reklammationen i sig har godkänts men inget element har skickats. Ringer man så är det inga problem det ska bara postas och de har alla uppgifter. Men i verkligheten har de nog lite sämre minne. Efter otal påtryckningar per mail och telefon är aktiviteten noll. Har ni tips på nästa åtgärd mottages detta varmt.
(-96 Focus-TMV Compact 2000) (-05 KMP PX21)
hottuna
Prima virke
Inlägg: 47
Blev medlem: fre 11 mar, 2005 09:32
Ort: Skurup, södra Skåne

Inlägg av hottuna »

Provade att "skriva lite" i firmans almänna kontaktformulär om de kunde hjälpa mig med lite påminnelser till en av deras anställda. Vips så kom elementet 2 dagar senare och en ursäkt via mail. Jag är därmed nöjd och kan fortsätta handla av dem om jag behöver resrvdelar.
Senast redigerad av hottuna den tis 17 mar, 2009 15:40, redigerad totalt 1 gånger.
(-96 Focus-TMV Compact 2000) (-05 KMP PX21)
NRG
Stor entusiast!
Inlägg: 235
Blev medlem: fre 17 feb, 2006 14:43
Ort: Dalby

Inlägg av NRG »

Jag nu har haft återkommande kontakter med dem och hittills bara bra erfarenheter!

/NRG
KMP PX 21 från 2005, TMV panna 1987, Vida pellets
Skriv svar