Återförsäljare
*Borttaget pga gnäll*
Får man lite problem hos en kund så får man ju lösa det problemet så smidigt som möjligt så att kunden kan ha en bra kontakt med företaget i framtiden.
Får man lite problem hos en kund så får man ju lösa det problemet så smidigt som möjligt så att kunden kan ha en bra kontakt med företaget i framtiden.
Senast redigerad av Dountless den tor 16 jul, 2009 20:19, redigerad totalt 1 gånger.
Tyvärr funkar det inte alltid så . För att kunna uttala sig om vissa fall tycker jag man måste ha mera info . Har själv köpt min brännare av en Åf som inte var intresserad att ställa upp efter köpet . Men att peka ut olika Åf
Pga en elspiral plus ett ARN ärende . NÄÄ inte min stil ivarjefall . Framför allt inte när det kommer i andra hand . Så jag kanske är lite trög men fattar fortfarande inte vad det går ut på
Tror nog inte mycket på att prata illa om olika konkurrenter , om det är det som det handlar om ??
wepe

wepe
Combifire2 Janfire NH , NH Mody, Pellas X och L/L Vp
Olika Pellets
Tidigare
Pannor
Norrahammar Parca, Nibe City
Brännare
Flex A, PellEco , Iwabo , Kmp m.f.l
Olika Pellets
Tidigare
Pannor
Norrahammar Parca, Nibe City
Brännare
Flex A, PellEco , Iwabo , Kmp m.f.l
Äntligen ett trovärdigt företag !
Eldkraft som följer allmänna reklamationsnämndens utslag.
( Skulle dock vara intressant att veta vilket/vilka företag Dountless arbetar/arbetat hos
??? )
( Skulle dock vara intressant att veta vilket/vilka företag Dountless arbetar/arbetat hos

STOR ERFARENHET AV JANFIRE I MITT HUS 255kvm 2 vån med Janfire Pelletspanna (utan NH men med Flex-A)
Pajkastning
Eftersom Dountless har starka anknytningar till en viss ÅF i Malmö, är det lite tråkigt att han smutskastar andra ÅF på detta sättet via ett forum...
STOR ERFARENHET AV JANFIRE I MITT HUS 255kvm 2 vån med Janfire Pelletspanna (utan NH men med Flex-A)
Re: Äntligen ett trovärdigt företag !
Jättebra att det löser sig smidigt. Det är precis så det skall vara.C.M.R. skrev:Eldkraft som följer allmänna reklamationsnämndens utslag.
Re: Pajkastning
Här smutskastas inget och ingen. Alla har chansen om de vill att skriva vad de vill. Jag står på kundernas sida, eftersom jag är en av dem.C.M.R. skrev:Eftersom Dountless har starka anknytningar till en viss ÅF i Malmö, är det lite tråkigt att han smutskastar andra ÅF på detta sättet via ett forum...
Jag är oerhört bra Uppdaterad på just Janfire pga att jag vill vara det. (Ligger också i mitt eget intresse pga min brännare och panna.)
Sen att jag har bra, dåliga och mycket bra kontakter med diverse återförsäljare kan jag tyvärr inte göra någonting åt.
Den här tråden skapades enbart pga man vill höra/läsa både ris och ros från Janfire återförsäljare i landet.
Hmmm
Jag säger bara "kund" hmmmm.
Verkar lite enkelspårigt att peka ut ETT företag som rättar sig efter kunden och Janfire´s önskemål. Har du inte fler "dåliga" företag verkar det vara osunt.
Dessutom blir väl ingen (utom konkurrenterna) glad över att ett företag går omkull, det är ju att håna kunderna som handlat där att tycka det.
Med detta avslutar jag denna pajkastning från min sida.

Verkar lite enkelspårigt att peka ut ETT företag som rättar sig efter kunden och Janfire´s önskemål. Har du inte fler "dåliga" företag verkar det vara osunt.
Dessutom blir väl ingen (utom konkurrenterna) glad över att ett företag går omkull, det är ju att håna kunderna som handlat där att tycka det.
Med detta avslutar jag denna pajkastning från min sida.

Kund, ja. Sen 5 år tillbaka.
Kan peka på fler företag, (tre-fyra företag.) Alla är dock inte längre "med i matchen" om du förstår vad jag menar.
En Janfire kund i Skåne kan alltid få hjälp från någon ÅF. Vilket är utmärkt.
Det får avsluta diskussionen, tills nästa gång vi hittar något bra/dåligt om en ÅF.
Kan peka på fler företag, (tre-fyra företag.) Alla är dock inte längre "med i matchen" om du förstår vad jag menar.
En Janfire kund i Skåne kan alltid få hjälp från någon ÅF. Vilket är utmärkt.
Det får avsluta diskussionen, tills nästa gång vi hittar något bra/dåligt om en ÅF.
Nytt ÅF avtal
Precis som överskriften säger så kommer det ett nytt ÅF avtal till samtliga ÅF som skall fortsätta att jobba tillsammans med Janfire den 1 september.
Detta kommer att rensa upp i Återförsäljar-ledet.
Detta kommer att rensa upp i Återförsäljar-ledet.