Hur avregistrerar men sig ?

Skriv svar
Gotte
Entusiast!

Hur avregistrerar men sig ?

Inlägg av Gotte »

Hur kan jag radera mitt konto ?
Andreas Hansson
Pannrumshärskare!

Inlägg av Andreas Hansson »

Men ge dig.Hur kan du bli så upprörd?
Baxi Innova 30kw-2000L Ack
Jøtul I 520 FL
snigeln
Gallringsobjekt

Inlägg av snigeln »

Det låter lite överilat, ta och vila en stund från forumet så kommer det att kännas bättre! Låt inte enstaka personer förstöra, utan gläds åt att du berikar oss alla med dina erfarenheter.

Hoppas att du blir kvar!

/snigeln
Värmer ~200m2 1½plans lösvirkes -66 med ~20kbm ved genom en Baxi Solo Innova 30, Baxi B10 3x750, termovar laddpaket, Automix 30E shuntstyrning. 5 meter utanpåliggande NVI2000-skorsten. Konverterat från 40MWh direktverkande, solvärme på önskelistan ;)
lövet
Lärjunge!

Inlägg av lövet »

Håller med Snigeln !

//Lövet
Fast: 1 Thermia Villa 90 inst.okt 97,440m slang, 290m² 1 ½ pl.med käll.byggt 58. Nu 17420kWh tot -08,pump 9636kWh -08.Oljeförb.innan 4,3-4,5m³.
Fast: 2 VB Joker,Viking Bio,Mafa Midi.Siemens Villa 2,Sanyo 123EHN,1pl.med käll.tot 206m² byggt 71.
Schpermis
Fröträd

Inlägg av Schpermis »

Finns alltid de som måste trycka ner andras lycka, oavsett om det gäller en sparad slant, en god affärsidé eller vad det än må vara. Jag håller mig utanför diskutionen om nattsänkning tills jag har egna erfarenheter i ämnet. Jag är i nuläget inte så sugen på att testa, men dina siffror, realistiska eller orealistiska, inspirerar säkert någon att testa och experimentera och det är ju just sådant testande och experimenterande som leder till framsteg inom, i detta fallet, uppvärmingsteknik.
Oavsett vem som har rätt är det bara att ignorera de som försöker trycka ner dig för det är inte de som kommer att göra framsteg eller inspirera andra till att göra det!
Pelletseldare sedan hösten 2008 (endast vintereldare)
Econom med 500l ack
Lättbetongkåk från 1952, 105(uppvärmt)+175 kvm, orginal tvåglasfönster, dåliga dörrar och oisolerad vind under orginal tegelpannor.
Användarens profilbild
Roli
Pannrumsfreak!!!

Inlägg av Roli »

Gotte:

Om du vill bli avregistrerad så är det nog "bara" ett mejl till Admin som hjälper.

Men jag tycker att du överreagerar lite här. Inte skall du avregistrera dig bara för att någon/några inte håller med dig och dessutom måste göra det på ett sätt som kan uppfattas som "hårt"..........

Att man testar och kommer fram till vissa resultat är bra, sedan får man diskutera om de sedan är rätt, fel, helt uppåt väggarna, bara lite konstiga, halvrätta eller något annat men man skall inte bli helt nedtryckt (är fel tycker jag) men samtidigt så måste man vara beredd på att bli emotsagd. Kanske inte brutalt men ändå. Sedan att vissa alltid måste uttrycka sig som om de sitter inne med hela sanningen och kan mest är nog tyvärr något man får acceptera på ett forum. Rätt eller fel kan alltid diskuteras men det skall vi inte göra här och nu.

Vila lite från forumet så att du får lite distans från påhoppen och tänk över om du vill fortsätta att vara medlem (vilket jag hoppas) så ser jag fram emot ditt fortsatta deltagande här på forumet.

Kan du pm:a mig adressen till din hemsida? Jag vill gärna läsa lite mer på den, är intresserad.
Moderator
Nu Bioline 20 (-06) 14 kW tid. EcoTec A3 (-97) 15 kW, TMV Alpha Keram UB, vakuumtransp. för pellets mellan ext.förråd och pannrum, ca.11 m² Lesol 5AR, 1,8 m³ 4 slingors acktank, 4-vägs shunt med CBJ, KW SID 012 dragbegr.
Skriv svar