Hej!
Har nu fått något som ska likna ett svar:
Hej!
Ursäkta att det tagit lite tid att svara.
Jag har pratat med vår chaufför som levererade pelletsen och han säger att det var både långt och lite besvärligt att dra slang hos dig så det blir slangtillägg (över 15m slang).
Dock har vi haft en annan chaufför som kört länge innan och nu gått i pension som löst mycket och inte lagt till slangtillägget även om han dragit extra slang. Så du kan se det som att du haft rabatt på det under alla år tidigare.
Vad gäller vågsedelen så måste man skriva ut den separat i den bilen som levererade den här gången hos dig. Men jag lägger in i din kundprofil att den ska lämnas varje gång vi levererar så ska det ske. Och så skriver jag att vi ska blåsa försiktigt.
Har återkopplat med om man skall tolka det som att man skall räkna med att få slangtillägg? Ingen annan leverantör krävt det, så någon "rabatt" anser jag det ej vara.
Vågsedel skall lämnas enligt deras villkor vid varje leverans.
Lika så skall man få sin leverans enligt deras hemsida "...anpassar vi tryck och flöden till de förhållanden som råder hos varje kund."
Bra att det klargörs och har väntat på någon återkoppling från dem nu i 8 dagar innan jag ger Er den informationen som enligt mig leder till dålig reklam istället för att försöka hjälpa en kund genom god kundvård.
Kan bara beklaga att de har bytt personal och därigenom tappat mitt kundförtroende.
Med vänlig hälsning
Pa