40mm vänster skruv.
40mm vänster skruv.
Är det någon som vet var man kan få tag i en 40mm vänster gängad skruv. Gärna kärnlös men det är inte ett absolut krav. Jag behöver en stump på några dm.
Re: 40mm väster skruv.
Kan du ta ett kort p skruven så man ser hur den ska se ut??
Re: 40mm väster skruv.
Nej det kan jag inte. Jag har ju ingen sådan skruv.
Tanken var att skarva ihop den med den högergängade skruven jag har för att göra en utmatningspunkt på en bottenskruv. Jag planerar för ett bygge som påminner om det volvoslav byggt.
Tanken var att skarva ihop den med den högergängade skruven jag har för att göra en utmatningspunkt på en bottenskruv. Jag planerar för ett bygge som påminner om det volvoslav byggt.
Re: 40mm vänster skruv.
Kolla Iwabos grejer, vet att skruvmotorn går på "fel" håll jämfört med andra fabrikat. Då borde skruven vara gängad på andra hållet..........
/Vednisse
/Vednisse
TMV ALPHA, Bionordic B16GL (special limited edition), Styrning M3 SMART, Modulerande effekt (PID), Tryckluftsrensning, Hemmabyggd doserskruv, PLC-styrd externmatning, Värmer tegelhus -64 på ca:168kvm, 7,5m insatsrör 100mm, KW150 dragbegränsare.
Re: 40mm vänster skruv.
Känner ingen med en svarv och en gassvets? Är nog inte alltför svårt att göra en sån skruv med hjälp av ett svarvämne och ett plattjärn.
Stenhus från -58, Thermia Biomatic -03, Ecotec Bioline 20 -05, Thermomatic EC Home, EVR-C. Egensotare.