Telgeenergi?

Skriv svar
Turbo
Stor entusiast!

Telgeenergi?

Inlägg av Turbo »

Är det ett bra avtal från dem?

Fick det med posten idag, fick ni det också? Vad är det för pellets de säljer? Är den bra?

Mvh Daniel
IVT HT C7 2004.

230 m2 Fageräng.
pal
Prima virke

Inlägg av pal »

Det är SÅBI Pellets , de är väll bra.
Priset är ju ungefär samma som OK har utan avtal , så att jag vet inte om man vill binda sig.
KMP PX21 på en gammal gjutjärnspanna från Prestoverket årsmodell 1965.
Juggernaut
Lärjunge!
Ort: Holsljunga (Rödljuset mellan Knalleland och G-K:ås)
Kontakt:

Inlägg av Juggernaut »

Telge energi är väl rätt frekvent förekommande hos pekfingerjesus, även om det gäller el och inte pellets så skulle inte jag inte vilja ha med ett sånt företag att göra om det går att undvika.
Focus PE-20, Iwabo S-1, hemmabyggt förråd i plåt.
Turbo
Stor entusiast!

Inlägg av Turbo »

Finns det några som har några bra avtal här i södra Sverige? Ett avtal på ett eller två år med småsäck.

Vad har ni för erfarenheter?

Mvh Daniel
IVT HT C7 2004.

230 m2 Fageräng.
Air
Gallringsobjekt

Inlägg av Air »

Juggernaut skrev:Telge energi är väl rätt frekvent förekommande hos pekfingerjesus, även om det gäller el och inte pellets så skulle inte jag inte vilja ha med ett sånt företag att göra om det går att undvika.
Förklara gärna vad du menar eller vilka erfarenheter du har av Telge Energi. För min del har jag inte haft några som helst problem med dem, varken med el eller pellets.
Nibe City med en Viking Bio
elvis
Pannrumstomte!

Inlägg av elvis »

Undrar också vad det är för fel på Telge Energi ?

De är ju Södertälje Energi dvs kommunalt så det kan ju inte vara som typ "Universal Telekom" eller "PG One" direkt.
Janfire NH / Integral (Nöjd !!!!),12 meter skorsten, insatsslang 110 mm, Betonghus 315 m2, 3 plan á 105m2.
oaka
Fröträd
Kontakt:

Inlägg av oaka »

Air skrev:
Juggernaut skrev:Telge energi är väl rätt frekvent förekommande hos pekfingerjesus, även om det gäller el och inte pellets så skulle inte jag inte vilja ha med ett sånt företag att göra om det går att undvika.
Förklara gärna vad du menar eller vilka erfarenheter du har av Telge Energi. För min del har jag inte haft några som helst problem med dem, varken med el eller pellets.
Jag undrar med! Vad det skulle vara för anledningar för "pekfingerjesus att anmärka på)
Fick hem pellets i våras (4 pall) på en gång, även fast de hade varnat om att det kanske inte skulle gå att få hela leveranssen. Från beställning till hemkommen pellets =7 dagar!
Det kallar jag för bra kundbemötande iaf.
Bör tilläggas att jag även har min el därifrån..... aldrig varit nåt problem!!

Svar önskas....... Jag är nyfiken som faaan på att höra vad de har misslyckats med!!!!
Tmv Atack 2000 med Viking B16-04. Plastfats förråd 205 liter och Såbi säck. Nu oxå CBJ shuntautomatik inst. feb 06.
Skriv svar