Hej på er.
Jag är på jakt efter en prislista eller prisexempel på thermias skruvlösningar, är det någon som vet var jag kan hitta detta?... utan att vända mig till en Thermia återförsäljare =).
Om ingen vet var jag kan hitta en prislista, vet ni om Thermias skruvar är jämförbara med MAFA's flexskruv lösningar i pris?
Priser på Thermias skruvar
Nä så vidriga är dem faktiskt inte... =) Men med hänsyn tagen till att man måste boka tid hos återförsäljaren här i trakten (via något automatiskt telefonsvararsystem) för att få prata med honom tre veckor senare så avstår jag gärna från att ringa dit något mer. Det enda andra stället som jag sett som säljer Thermias skruvar här i trakten är en vvs butik som säljer över disk, och jag tror inte att dem kan ge mig allt för mycket info där.
Abso: Tack för svaret, varför är du inte nöjd med ditt system? Tror du att det hade fungerat bättre med endast en 90 graders böj?
Föresten, finns det RSK nummer på skuvdelarna?
Abso: Tack för svaret, varför är du inte nöjd med ditt system? Tror du att det hade fungerat bättre med endast en 90 graders böj?
Föresten, finns det RSK nummer på skuvdelarna?
Har din ÅF ingen mobil?topdop skrev:(via något automatiskt telefonsvararsystem) för att få prata med honom tre veckor senare så avstår jag gärna från att ringa dit något mer
...
Läs om min matning här:
http://www.pellets.info/viewtopic.php?t=4520
Ja, det tror jag, ju färre böjar och ju kortare skruv desto bättre. Hur lång matning har du tänkt dig?