Väldigt lätt att hitta utan att läsa instruktioner, Allt mycket tydligt o klart så ni som köpt denna panna kan då va riktigt nöjd över pannvalet...

Nästa gång du passerar Strängnäs får du gärna komma in och pilla på min panna.André skrev:Jag är lite sugen på att få pilla lite mer..![]()
Ok!Stugsittaren skrev:Nästa gång du passerar Strängnäs får du gärna komma in och pilla på min panna.André skrev:Jag är lite sugen på att få pilla lite mer..![]()
Låter fint..Kungen_72 skrev:Blir fortfarande lyrisk när jag går ner till pannrummet!!![]()
Sotade ur pannan för första gången i dag efter c:a 1000kg lite bök pga låg takhöjd men det gick hyfsat ändå. Asklådan var inte riktigt full och en liten dendens till sintring längst ner i brännkoppen fanns dock!
1000kg sedan 22 sept kan man ju inte klaga på direkt!!![]()
Som sagt höjer denna panna till skyarna!!!
Jodå en rapport kommer..Kungen_72 skrev:Förstår om dom är sugna på att få igång brännaren!Den elförbrukningen skulle man ju få magsår av!!!
Tror ändå att dom får tömma asklådan oftare än jag![]()
Ska bli kul att höra din utvärdering av pannan när den har knaprat pellets ett tag Andre!
Jo, man kan ju alltid fantisera om vad man skulle vilja ha......André skrev:Jag vill oxå ha en sån panna![]()
Hade jag köpt idag så hade det troligen blivit en ctc ecoflex o en L/V VP om pelletsen fortsatt att öka i pris samt köpt in sej i vindkrafts koperativet..
Nä nu kommer man inte att byta men för dom som ska köpa så är valet betydligt lättare då forumet finns (för dom som hittat hit innan dom ska byta) men som jag skrev "om jag skulle byt/köpt idag"Roli skrev:Jo, man kan ju alltid fantisera om vad man skulle vilja ha......André skrev:Jag vill oxå ha en sån panna![]()
Hade jag köpt idag så hade det troligen blivit en ctc ecoflex o en L/V VP om pelletsen fortsatt att öka i pris samt köpt in sej i vindkrafts koperativet..
Dock känns steget lite stort att ta när den befintlga anläggningen ändock fungerar, fast kanske inte riktigt så optimalt som man skulle önska sig...