Installation

Skriv svar
mogge8212
Frö

Installation

Inlägg av mogge8212 »

Hej

Är ny på detta forum och har suttit och letat ett tag nu efter någon som har rekommenderat en eller flera installatörer i norra skåne.

Jag har planer på att montera in en Focus PE-20, Värmebaronensbrännare, tryckkärl i pannrummet och schuntautimatik inom en två månaders period.

Prylarna köper jag billigt genom en släkting som kör lastbil för en VVS-grossist men bekymmret ligger på att jag inte hittar någon som vill göra iställningen av brännare och skruv. Tyvärr så ligger de inte i skånetrakten så de har inga kontakter här nere bland installatörerna.

Finns det någon som kan rekommendera någon person eller företag i Hässleholm / Helsingborgsområdet som gör en bra inställning även om han inte får levererar utrustningen.

Hoppas på svar och att jag lagt in denna tråd under rätt "ämne"

/Morgan
wertok
Lärjunge!
Kontakt:

Inlägg av wertok »

Kolla med Löhr montage om inte de kan komma dit och göra inställningarna http://www.lohr.se/
Då: 30 000:-/år med olja :-(
Nu: 15 000:-/år med pellets :-)
Thermia Biomatic 20+
4 kg/m² & månad
Huset byggt 1947
olle svensson
Gallringsobjekt

Inlägg av olle svensson »

Det kan väl vilken lokal installatör eller vvs-gubbe som helst fixa, bara de har rätt instrument.
Olle Svensson i Skåne
Äldre villa med en Egnahemspanna (kombipanna från 60-talet). Värmer sedan 2005 med en sverigebrännare och kompletterar med ved i vedkaminen.
Skriv svar