Ström till en Viking Bio, var kan man beställa delar?
Ström till en Viking Bio, var kan man beställa delar?
Jag gjorde en tråd innan angående mitt problem och funderade på om det var början på något allvarligt, och det var det tydligen. Mina 7 poliga kopplingar har lyckats bränna sönder sig själva i plasthöljet. Nu får jag ingen kontakt och vågar inte fixa och trixa för mycket med det heller. Hur som...
Jag har sökt på allt på nätet för att hitta dessa (Enligt komponentspecifikationen) "Elintag 7-pol hona" och "Stickpropp 7-pol m. kabel", men allt jag hittar är släp kopplingar för bil osv. Hört att dom ska kallas för "Kopplings handske" eller liknande men jag har inte hittat något på det heller. Någon som vet var man kan beställa dessa två delar?
Jag har sökt på allt på nätet för att hitta dessa (Enligt komponentspecifikationen) "Elintag 7-pol hona" och "Stickpropp 7-pol m. kabel", men allt jag hittar är släp kopplingar för bil osv. Hört att dom ska kallas för "Kopplings handske" eller liknande men jag har inte hittat något på det heller. Någon som vet var man kan beställa dessa två delar?
Är det europakontakt du är ute efter?Har du 2 eller 3fas ström.Färg på kontakterna? Ingen bild?Dessa kontakter är 3 eller 5 stift.
Om det är sådana så finns de bl.a.på Jula,Biltema...........
Om det är sådana så finns de bl.a.på Jula,Biltema...........
Pelletseldare sen -00
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.
KMP (PellX)brännare -00,som är ansluten till en Aquator panna.Självcirkulation på värmen med hjälp av motorshunt,utetempgivare och innetermostat.Dragbegränsare SID012, 7m skorsten-tegel.