Låter bra!
För att tydliggöra min roll: jag är anställd av ett firma som gör en del elektronik till Janfire. Jag har designad schema, mönsterkort och program ut ifrån de parameter som Janfire har ställd upp. Alla lösningar kommer alltså som funktionsönskning från Janfire och jag sitter i min källare och utför dom (tack goda gud för e-mail och telefon, jag sparar 26 mil per dag).
Såklart har jag en NH-brännare då jag inte skulle ha en jordisk chans att testa realistisk annars, den mjukvara som jag (och 1 annan, säger inte vem) har innehåller dock en "aning" mer än ni ser även om ni har tillgång till servicemenyn, jag har t.ex. 68 punkter i servicemenyn
Så som "mitt" projekt är jag mån om att Janfire NH-brännaren fungerar bra för alla, jag har ibland kontaktat de personer jag har kontakt med på Janfire om saker jag har uppmärksammat i detta forum.... jag tar det kanske lite personligt då jag tycker benhårt att det är en bra brännare och jag vill att saker jag gör ska fungera bra, fel i styrningen stör mig alltså kraftigt.
Jag kan i övrigt lyfta slöjan för att det är en version 1,19 på väg! Skillnaden mot 1,18 är att man kan välja språk på displayen, inget annat! Vilka språk vill jag inte gå in på nu men som vissa kanske har gissat ingår svenska.....
Janfire NH, CTC 265B '72, K-Silo, KW SID012 dragbeg.
143m² (2 plan) + 71m² 1939, 20°C.
Var med i utv. av styrningen till Janfire NH brännaren.
Är inte PK!